Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jag funderar på å köpa wow nu den... 15:e? (det är väl då andra försäljnings omgången börjar?).

 

Är det något man borde tänka på som noob i wow?

 

jag gjorde det typ den 20 mars, så jag har väntat ett tag, och på fredag (15 april) är det dags. har jag tur så får jag det på måndag, annars >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köper också det på fredag(15:e), borde kunna göra det. Blir riktigt sur om jag bokade för sent för att få ett ex. Har liksom väntat i typ 1 månad nu.

 

jag också, om jag inte får mig så lägger jag skiten på hyllan o spenderar mina pengar på nått annat istället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej? Om man dör finns det tre sätt man kan återupplivas på.

1. Du släpper ut din spirit, börjar vid närmsta graveyard och går tillbaka till ditt lik och återupplivar.

2. Du släpper ut din spirit,börjar vid närmsta graveyard och återupplivar dig hos spirit healern där. Du förlorar dock durability på ditt equipment och får resurrection sickness, vilket är en status som sänker dina stats och din attack power drastiskt, går bort efter ett tag.

3. En annan karaktär ressar dig. Spelar ingen roll om du släppt ut din själ eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej? Om man dör finns det tre sätt man kan återupplivas på.

1. Du släpper ut din spirit, börjar vid närmsta graveyard och går tillbaka till ditt lik och återupplivar.

2. Du släpper ut din spirit,börjar vid närmsta graveyard och återupplivar dig hos spirit healern där. Du förlorar dock durability på ditt equipment och får resurrection sickness, vilket är en status som sänker dina stats och din attack power drastiskt, går bort efter ett tag.

3. En annan karaktär ressar dig. Spelar ingen roll om du släppt ut din själ eller inte.

Så man kan aldrig "dö"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, jag dog relativt ofta när jag spelade final betan måste jag säga. Blev för det mesta ressad av mitt party men när jag väl blev tvungen att använda spirit-healern kunde det bli rätt så dyrt, har jag för mig. Hade en lvl 39 warrior, så jag hade inte ens fått plate armor då. Jag skulle tro att kostnaderna stiger lite när man börjar använda det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e min armor helt röd, som de kaa råka bli när man e i stora instancer o vägrar gå därifrån innan man klarat allt, så kostar de runt 3-4g för mej o repaira, o ja har bara mail så vill inte veta va de kan kosta för någon som har plate :sleep:

 

men ja försöker repaira så fort ja ser nåt blir gult, då kostar de ba runt 1g...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, jag tycker man förlorar för lite när man dör: i värsta fall 25% durability på all eq + stridsodudlig i 10 min :S. man skulle typ förlora 5-20% exp oxå tycker jag

 

Att förlora exp ser jag ingen som helst anledning eller bra orsak till att man ska förlora. När man återupplivar hos spirithealer på lvl60 kan man förlora uppåt 5-10g, vilket är jobbigt mycket, så det är inte så att man inte märker "straffet". 10%loss i durability får man alltid när man dör förresten, även om man hämtar liket, undantag är om man dör av en mänsklig spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul för dig då....

Själv måste man vänta i typ två dagar till :(

Men sen du, sen blir det WoW heeeela helgen :D

 

Nåja, jag har ända diverse läxor som jag ska beta av så mkt jag kan, så jag kommer ha fullt upp tills på fredag i vilket fall som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Weee!

Hettills har jag hafft modem, så jag har inte kunnat spela så pass mycket som jag har velat.Men nu ska jag fixa ett 3 abbonemang som gör att jag kan ringa så mycket jag vill för 500kr i månaden, alltså behöver jag bara koppla telefonen till datorn och ringa upp den därifrån.Så nu kommer jag kunna spela hur mycket jag vill!

 

 

jag har inte spelat fler onlineRollspel än det här så jag vet inte hur det är på andra spel men jag tycker att Deras "Death"system är väldigt skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, jag tycker man förlorar för lite när man dör: i värsta fall 25% durability på all eq + stridsodudlig i 10 min :S. man skulle typ förlora 5-20% exp oxå tycker jag

 

Att förlora exp ser jag ingen som helst anledning eller bra orsak till att man ska förlora. När man återupplivar hos spirithealer på lvl60 kan man förlora uppåt 5-10g, vilket är jobbigt mycket, så det är inte så att man inte märker "straffet". 10%loss i durability får man alltid när man dör förresten, även om man hämtar liket, undantag är om man dör av en mänsklig spelare.

 

 

5-10g o_o

e lvl 60 o har mail o har fått pröjsa max 4g... o såå himla mycke mer kan de inte va för en som har plate....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...