Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

ojoj, gissa om ja blev förvånad av den nya designen här o_o

 

nåja, har inte haft tid o skriva tidigare, men har äntligen fått min tiger ^___^

o snart lvl 45 oxå ^^

 

iko3.jpg

 

 

e de ingen som kör på emerald dream...? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fan också. imorgon går jag ner och köper wow.. min brorsa övertala mig till slut. T_T

 

fast priset var högt. jag betalar wow själv och spelar 1 månad gratis.

 

sen ger han mig 2 gratis månader efter att den första gått ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv lirar jag som Dwarven Rogue och för tillfället på lvl 26. Lite trist att det är så få som kör just som dwarven rogue, men å andra sidan så blir man ju lite mer "unik" då.

 

Så om ni ser en blek Dvärg vid namn Rurik smygandes i skuggorna i Spinebreaker så kan nu ju säga hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tokyopop gör visst en manwha av World of Warcraft.

 

Set in the rich universe as Blizzard's Online Role-Playing Game World of Warcraft, Warcraft: The Sunwell Trilogy recreates the world of Azeroth as you've never seen it before: as a manga!

 

The three-volume graphic novel series follow the adventures of Kalec, a blue dragon who has taken human form to escape the forces that seek to destroy his race, and Anveena, a maiden with a mysterious power. What starts as a flight for survival turns into a quest to save the entire High Elven Kingdom from the forces of the Undead Scourge.

 

Written by New York Times Best-selling novelist Richard A. Knaak (Warcraft: War of the Ancients) and illustrated by Korean manga superstar Kim Jae-Hwan (King of Hell), The Sunwell Trilogy is a must-read manga for gamers around the world.

 

http://www.tokyopop.com/warcraft/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

adljkashjlödj skulle köpa idag.

 

goda nyheter? icke sa nicke. "nästa leverans blir väl om så där 6-7 veckor" kolla på ALLA internet sidor jag känner till som säljer spel "leverans i slutet av mars"

 

så jag är lite sur nu ;)

 

jag fixa till o med bankkort just för att kunna köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade förbeställt jag med, men det hade jag gjort där jag är född och uppvuxen. När det äntligen släpptes satt jag förgrömmad 40mil ifrån mitt exemplar och räknade matte :(

 

Jag hade 2 alternativ: Vänta tills mina päron eller lillebror kunde åka in och ta ut spelet och skicka det till mig på posten. Grejen var det att det var fredag och jag skulle få det tidigast på måndagen därpå.

 

Så jag gick på alternativ 2

 

Jag drogen rejäl chansning, och avbeställde mitt ex, åkte in till stan där jag studerar och hade den turen att det fanns exemplar kvar att köpa i affärerna. Visserligen inget CE men iallfall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inte sett ett enda troll på en vit raptor.. varför köper alla den där rosa för =P

dom vita e ju tuffast...

 

o vill oxå ha en raptor o rida på >_<

får nöja mej med o ha en raptor som pet ^^

 

För att dom vita är epic mounts som man bara kan köpa vid lvl 60 och kostar 900g...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...