Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Haha jag vet... satt i typ en kvart igår och försökte lösa hur fan man skulle bära sig åt. Lyckades ladda upp bilden på eran databas men jag lyckades inte infoga den här, till slut så gav jag upp. Sosai Sceleris får väl försöka lära mig? ;) Trodde någon skulle fuska redan och se smart ut, trevligt att se att ni låter bli.

 

X-wing var inte rätt nej..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Se denna och sedan denna. Om det nu är Anime.se/Bilder du menar med "databas". :P

Idag lärde jag mig något.

 

Skulle nog ha kunnat gissat på det, men endast för att Game Grumps spelade det för ett tag sen, hade aldrig sett spelet innan dess.

 

(Jag skulle säga att du lägger upp en ny bild, mest för att jag ska få något att göra. 8D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag lärde jag mig något.

 

Skulle nog ha kunnat gissat på det, men endast för att Game Grumps spelade det för ett tag sen, hade aldrig sett spelet innan dess.

 

(Jag skulle säga att du lägger upp en ny bild, mest för att jag ska få något att göra. 8D)

Meh, komigen... Har du svaret alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, tänkte inte så långt: Star Wars Rouge Squadron.

Helt Rätt, synd att du ej lirat det, det var en stor del av min barndom, alla dagar man failade på att fälla AT-AT monstren...

 

Bollen över till dig, eller om jag tolkat dig rätt sist, så kan jag fortsätta med en till bild. Äsch jag chansar..

 

7qVe.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...