Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken Pokemon valde du?


Puhiceus
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag gjorde såhär: Jag tog Först Bulbasaur, sedan bytte jag ut den till en kompis, startade om från början, valde Squirtle, gjorde samma sak med den, började om från början, valde Charmander, sedan bytte jag tillbaka de två andra.

Kom senare på att jag borde ha gjort samma sak med de andra, för då får man 150% exp istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte den blåa-versionen och självklart valde jag då Squirtle, han var ju bara för ball. Sedan vill jag tillägga att jag senare köpte ett Game Boy Color med färgen gul, och fick då Sveriges flaggas färger när jag spelade på mitt Pokemon. Kalla mig gärna tuff. ha en bra dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

haha jag och min kompis store brosa köpte spelet samtidigt så han kom på ett sätt att få alla tre ! jag minns inte riktigt hur vi gjorde men jag var runt 6-7 år då (13år nu) det var typ så här han tog nån sen sparade han i ett pokemon center sen skulle jag börja om o byta med han osv . sen när gjorde han lika dant mot mig gick galant :D (inte riktigt säker om det var så här)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...