Hoppa till innehåll
Anime.se

Neon Genesis Evangelion


Darkmoon
 Share

Rekommenderade inlägg

Vill inte skapa en helt ny tråd för detta så jag ställer frågan i denna tråd. Det är så att jag köpte Neon Genesis Evangelion Perfect Collection för en massa år sedan. Som många (några) vet är detta nästan en rak konvertering av VHS versionen.

Det jag undrar är om det är värt att köpa den nya Platinum edition? Jag gillar serien väldigt mycket så jag tänkte att det kanske skulle vara kul att se den remastrad med förbättrat ljud. Samtidigt känns det lite fånigt då jag redan lagt ut en 900 spänn för serien redan.

Antar att jag egentligen inte söker något svar på frågan, utan mer ett gott råd hur jag skall göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag är helt såld på den andra biotrailern. Jag har nog tittat på den ett tjugotal gånger vid det här laget, och jag har svårt att tröttna på vare sig det man får se eller den underbara låten. "Beautiful World" kommer med ganska stor sannolikhet höra till de mest spelade låtarna på min iPod. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...