Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken anime såg du klart senast?


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Kashimashi, det var ett annorlunda slut för man fick ju inte veta vad som egentligen hände, bara anta.

Det är ju typ standardslutet för vilken anime som helst. Öppna ofullständiga slut. I synnerhet när animen bygger på någon manga eller serialiserad "lite novel" som inte gått färdigt och animen går sin egna väg.

Jag blir så överraskad varje gång man får ett komplett slut och kanske tom en liten epilog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju typ standardslutet för vilken anime som helst. Öppna ofullständiga slut. I synnerhet när animen bygger på någon manga eller serialiserad "lite novel" som inte gått färdigt och animen går sin egna väg.

Jag blir så överraskad varje gång man får ett komplett slut och kanske tom en liten epilog.

 

Jo jag vet, men i den här serien så var det extremt.

Om du sett den så:

 

Hazumu valde ju att vara med hon Yasuna. Men sedan så helt plötsligt hipp som happ 20 sekunder innan serien slutade så bara bytte han/hon. Det var lite väl dåligt, i min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg precis klart Akane Maniax. Vet inte riktigt varför jag har väntat så länge med att se den, speciellt med tanke på att jag såg Kimi ga nozomu eien för flera år sen. Den var allafall väldigt rolig, men det kan mycket väl bero på att jag håller på att spela Muvluv som är uppföljaren(allting som innehåller Sumika får ett extra plus i kanten). Jag vet inte om den skulle vara lika rolig om man inte har gjort det .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kinos resor. En besvikelse, faktiskt. Bra animation, absurda situationer, ett slags pseudosymbolik och -filosofi, några starka stunder... men i slutändan väldigt förglömlig. Det är svårt att känna något, att bry sig, när inte ens huvudpersonen gör det. 6/10 - bättre än bara hyfsad, men inte riktigt rekommendationsvärd. Föregångarfilmen, som är som ett extra avsnitt, var lite starkare, 7/10.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sexy Commando Gaiden: Sugoiyo! Masaru-san. Så sjukt jävla rolig serie, totalt sprängfylld av non sequitur-humor. (Har DU någonsin haft hela handen upp i rövhålet?) Serien rekommenderas till alla de som gillar serier som Excel Saga/Puni Puni Poemy och Jungle wa Itsumo Hale Nochi Guu, och får en stark 8/10.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TOKKO såg jag klart för kanske 6-7 minuter sen^^ "uppspeedat"slut annars bra serie,rätt slafsig dock, så om du tycker att överväldigande mängder blood är tramsigt/gör mycket eller bara irriterande så komemr du kanske inte gilla den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...