Hoppa till innehåll
Anime.se

Betygsätt avataren ovan


Skatan Milla
 Share

Rekommenderade inlägg

Boxxy

Ett kort public service-meddelande:

 

Boxxy är, efter lite efterforskningar, flickan som soleher har som visningsbild här på forumet. Tydligen är det en massa användare av slumpavdelningen på det anonyma bildforumet 4chan som gillar henne av någon outgrundlig anledning, och en massa andra som avskyr henne av någon outgrundlig anledning.

 

(Kan ni inte hålla er 4chan-internhumor till 4chan? Det finns en anledning till att det kallas "internhumor".)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu tycker jag du låter lite gnällig Sceleris. Man får väl ha vad man vill som avatar så länge det inte bryter mot någon regel.

 

Min avatar tycker jag är helfestlig, men för någon som inte spelar TF2 kan det vara mindre festlig. Dessutom har väl Mellow haft Pedobear som avatar ett bra tag?

 

Tillbaka till ämnet: Coach är inte SÅ häftig, 3/5

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu tycker jag du låter lite gnällig Sceleris. Man får väl ha vad man vill som avatar så länge det inte bryter mot någon regel.

Jag menade inte att solehers visningsbild är olämplig, jag ville bara säga att jag inte vill se en massa irriterande referenser till skit som bara är roligt för /b/tards dyka upp i allmänna diskussioner helt apropå. (Därmed inte sagt att jag förbjuder det.) Så var inte orolig, om jag anser att en avatar bryter mot en regel eller är opassande så tar jag bort den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Kan ni inte hålla er 4chan-internhumor till 4chan? Det finns en anledning till att det kallas "internhumor".)

Voffo de? Internhumor = ett fåtal har roligt, resten hajar inget. Ingen humor alls = ingen har roligt.

 

Och nej jag hänger inte på 4ch så det är svårt att hålla mig dit. Saker kan väl vara roliga för det. Det är precis som att dra nån paralell till en anime, som antagligen inte alla har sett, som också kan vara på grund av en avatar. Det här till exempel:

Kåååtchiii~
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Voffo de? Internhumor = ett fåtal har roligt, resten hajar inget. Ingen humor alls = ingen har roligt.

För att internhumor är ett slags fjärmande, ett uppdelande i "vi mot dem", och när det dyker upp i helt orelaterade diskussioner känns det otrevligt. Finns ingen poäng i att dela upp användare på detta forum baserat på huruvida de besöker en viss del av något visst annat, orelaterat, forum, och hänger med i deras memer. Men jag erkänner att jag reagerade för starkt nu.

 

Och nej jag hänger inte på 4ch så det är svårt att hålla mig dit. Saker kan väl vara roliga för det.

Jag är skyldig dig (eller, nåja, jag riktade mig egentligen inte till någon i synnerhet, utan ville mest driva hem poängen) en ursäkt. Bilden jag fick av Uncyclopedia var att det var koncentrerat till 4chan, men Urban Dictionary definierar Boxxy som "A jittery camgirl whose constant eye movements, subject changing, and tonal variation gained her the adoration of Youtube, Gaia, and 4chan".

 

(Och nja, om man förstår skämtet utan internkunskap så är det ju inte internhumor.)

 

Med detta får vi väl se sidodiskussionen som avslutad. Nästa bedömare får titta på Ashaz avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...