Hoppa till innehåll
Anime.se

Onegai Teacher


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ja herregud, sällan har en serie varit så grovt överskattad. Aja, man får vara glad över att det finns sämre serier inom samma tema bland annat Onegai Twins.

 

Twins är i princip lika bra, jag förstår inte varför så många klagar på den :/

Får jag höra din motivation?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Twins är i princip lika bra, jag förstår inte varför så många klagar på den :/

Får jag höra din motivation?

 

En pryl är att den är så läskigt repetiv. "Vi kan vara syskon..men samtidigt så kan vi vara till varandra utomstående." Blah, dåligt översatt men ni förstår säkert vad jag menar iochmed att dom säger samma mening ett par gånger i varje avsnitt.

 

Sen så tycker jag att själva storyn kändes allmänt krystad.

 

Såg nu att jag har skrivit två gånger i samma tråd..då jag också har sagt i princip samma sak.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Twins är i princip lika bra, jag förstår inte varför så många klagar på den :/

Får jag höra din motivation?

 

En pryl är att den är så läskigt repetiv. "Vi kan vara syskon..men samtidigt så kan vi vara till varandra utomstående." Blah, dåligt översatt men ni förstår säkert vad jag menar iochmed att dom säger samma mening ett par gånger i varje avsnitt.

 

Sen så tycker jag att själva storyn kändes allmänt krystad.

 

Såg nu att jag har skrivit två gånger i samma tråd..då jag också har sagt i princip samma sak.. :rolleyes:

 

oj, motivering kanske det heter :)

 

OK, då vet jag iaf. Den var lite repetiv ja, jag vänjde mig vid det, tyckte inte det var så farligt, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag har varken sett GTO eller Onegai Twins, men dock har jag läst det lilla av GTO som kommit ut i Manga Mania. Och det lilla jag har läst har jag uppskattat. En ganska kul serie enligt mig. För den är inte så fjollig som chobits manga (iof. är animen ganska hyfsad). Så nu blir det att tanka GTO så man kan skaffa sig en lite större uppfattning om den. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har varken sett GTO eller Onegai Twins, men dock har jag läst det lilla av GTO som kommit ut i Manga Mania. Och det lilla jag har läst har jag uppskattat. En ganska kul serie enligt mig. För den är inte så fjollig som chobits manga (iof. är animen ganska hyfsad). Så nu blir det att tanka GTO så man kan skaffa sig en lite större uppfattning om den. ;)

 

GTO=Great Teacher Onizuka, dvs inte densamma som Onegai Teacher, om du fått det om bakfoten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GTO = Great Teacher Onizuka är en Anime serie

Onegai Teacher är också en anime serie.

 

Dessa två är inte på NÅGOT sätt relaterade till varandra... Ingen av dom har gjort något i den andre. Däremot är jag inte säker om någon av röstskådespelarna är med i bägge serierna. Kolla upp för mer information på www.animenfo.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste nog gå emot många och säga att storyn totalsög! En utomjordisk lärare som ska kolla så att vi sköter oss? Pyttsan! Men förutom det så är den väldigt mysig och man sitter med ett stort léende på läpparna i stor del av serien, men den är också lite småsorglig ibland, en perfekt blandning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...