Hoppa till innehåll
Anime.se

De mest överflödiga rollfigurerna.


Saya
 Share

Rekommenderade inlägg

Det finns ju som allmänt känt ett antal karaktärer inom anime man hellre skulle vilja vara utan. Gång på gång vill man kasta närmaste fjärrkontroll i skallen på diverse nervnedbrytande figurer. Jag inleder lite lätt med Emiya Shirō. Vad gör detta miffo annat än att vara i vägen, vara emo, bli skadad eller yla "SEIBAAAA!" egentligen?

 

srh.png

 

Låt höra, vem skulle ni vilja radera ur manuset?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett förslag hade ju varit att antingen ändra om " Coolaste animékaraktären " till en tråd med de coola och de jobbiga/töntiga etc eller ändra den här trådens topic till " Jobbigaste animékaraktären ".

 

Ma, nog med offtopic. Den jag finner otroligt irriterande, jobbig och bara är i vägen måste vara Suzuka från Suzuka. Hon är ju bara så slö, otrevlig och rent ut sagt jävlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm då ska vi se, Haruhi från Suzumiya Haruhi no yuustu, Kozue från Mahoraba och nu senast Suzu från Nagasarete Airantou. Dessa tre tjejer har fått mig att vilja slita mitt hår av irritation, Kozue och Suzu pga att dom är för perfekta, vänliga och irriterande. Haruhi pga att hon är helt enkelt otrevlig och beter sig som en bortskämd unge.

 

Jag håller även med om Suzuka, Shirou retade jag mig aldrig på underligt nog dock så var Rin ganska irriterande.

 

Det finns säkert mängder av andra jag har retat mig på under årens lopp men dessa tre är dom jag kan dra mig till minnes just nu. Sen finns det en hel del andra från bishoujo spel också, men jag sparar dom tills någon av dom blir till en anime.

 

Som vanligt det är bara åsikter, så ta inte illa upp ni som gillar dessa karaktärer jag brukar ha lite udda smak angående sådant här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju som allmänt känt ett antal karaktärer inom anime man hellre skulle vilja vara utan. Gång på gång vill man kasta närmaste fjärrkontroll i skallen på diverse nervnedbrytande figurer. Jag inleder lite lätt med Emiya Shirō. Vad gör detta miffo annat än att vara i vägen, vara emo, bli skadad eller yla "SEIBAAAA!" egentligen?

 

srh.png

 

Låt höra, vem skulle ni vilja radera ur manuset?

 

Jag tycker att Naruto var onödig i alla filleravsnitten i Naruto.... han slogs i avsnitt 133 mot Sasuke o rockade hårt....o sen i fillerserna så bah " Oh no! i broke a nail, making my noodles!" Jag ville bita på skärmen, men den är för stor så den gick itne in i munnen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Emiya Shiro hatade (hatar!) jag så mycket, värdelösaste person jag någonsin sett.

 

Sen det fula stirret i Karin vid namn Usui. Usch. Lamare karaktär får man leta efter. Sen att huvudpersonen got the hots for him gör bara saken värre.

 

Sen systrarna Yamamoto (Yuri och Nana den döde) i Bokura ga Ita hatade jag så mycket så jag vet inte vad.

 

Finns många mer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, Kei i Onegai Teacher var rätt värdelös med.

 

Sen får man inte glömma idioten till manlig huvudperson i KGNE heller.

Huvudrollen i Sumomo mo momo mo borde ni kolla ^^ Han är typ utbildad i ninjutsu men de han gjort i 17 episoder hittills var att slå en kille med en bok...resten av tiden gnäller han o gömmer sig i strider :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen det fula stirret i Karin vid namn Usui. Usch. Lamare karaktär får man leta efter. Sen att huvudpersonen got the hots for him gör bara saken värre.

 

Håller med på att han inte alls är någon rolig person, skulle vart bättre med Winner-kun + Karin.

 

Stör mig själv enormt på Akitsuki Yamato från Suzuka. Tål inte den grabben för fem öre, usch.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...