Hoppa till innehåll
Anime.se

vad gör folket till hösten? v.07


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

Och sedan den 3dje Oktober åker jag till Seattle för att representera Sverige under World Cyber Games inom DoA.

 

Fan vad skoj, du gör min bror sällskap då, han ska lira för CS laget (fnatic) som tog sig vidare dit. Hoppas du vinner! :)

 

Själv ska jag på semester i september till Polen för att träffa lite släkt samt ha det skoj. Sedan blir det bara att jobba.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och sedan den 3dje Oktober åker jag till Seattle för att representera Sverige under World Cyber Games inom DoA.

 

Fan vad skoj, du gör min bror sällskap då, han ska lira för CS laget (fnatic) som tog sig vidare dit. Hoppas du vinner! :)

 

Själv ska jag på semester i september till Polen för att träffa lite släkt samt ha det skoj. Sedan blir det bara att jobba.

 

ZOMG! Vem är din bror? dsn, f0rest, cArn, ins eller Archi? =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ZOMG! Vem är din bror? dsn, f0rest, cArn, ins eller Archi? =P

 

f0rest, och jag kan ju meddela att jag är smått avundsjuk på allt resande som han får göra. Bara nu i augusti har han varit i spanien, korea och just nu i tyskland tror jag det är. Alla som håller på med något som man verkligen älskar och får betalt för det kan skatta sig lyckliga.

 

Så hoppas allt går bra för dig Skatan och att du blir draftad av CGS som verkar vara ett tufft nytt sätt att få fram e-sport på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Själv kommer jag att gå på stockholms universitet, engelska institutionen (Engelska I), denna termin. Mitt mål är att bli tillräckligt bra på engelska att jag till sist kan skriva en bok av utgivningskvalité på det set språket.

 

Att jag sedan har gått tre år på tekniklinjen under gymnasiumperioden tar vi ingen notis om ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blev att flytta till Umeå.

Kom precis upp. :D

 

Ska studera till Röntgensjukskötare (Vill inte skriva sköterska... :S ), första året av 3. Första nollningsdagen börjar imorgon....längtar.... ;)

 

nollning är kul, men lite segt för mig då jag var tvungen att sticka tidigt från alla festerna (tågen är dumma och elaka som inte går på kvällen så ofta), sånt är livet när man inte får tag på lägenhet :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk är verkligen så sjukt ambitiösa!

Får väl också vara det :D

 

Reser vidare från Bulgarien, där jag tillbringat sommaren, till Egypten, där jag förmodligen skall tillbringa vintern.

Innebär att jag fortfarande inte kan sätta i mina exstensions igen, men jag får se mkt och jobba häcken av mig.

Livet som reseledare är klart överskattat!

Och tyvärr ganska så tunt bemannat med folk med anime-intresse. Blir väl ganska ensam där nere i egypten med mina skivor med anime, en kamel o massa araber!

:D

 

Får se hur länge man står ut, längtar en del efter allt som har med det moderna livet där hemma i Sverige att göra.

Så det blir en lång höst. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faller turligt nog in under den lilla skaran som finansierar en hobby med en hobby. Utvecklar ddr och andra online spel åt flashflashrevolution.com. Inga dåliga förmåner heller, betald utlandssemester var 3-6 månad. Senast var jag i Chicago USA och träffade företaget och nu pratas det om Tokyo Japan. ;)

 

Kommer eventuellt få omplacera mig till USA några månader för att jobba på ett nytt guitar hero spel, vilket jag inte har något emot alls. Saknar slurpees och amerikansk pizza.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska plugga igen matte på komvux, ta körkort, ta något ströjobb och helst få lite frilansarbete/arbetsprover gjorda.

 

 

Att arbeta med sitt intresse tror jag inte att någon skulle säga nej till.

Man kan ju alltid hoppas att man själv kan göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ZOMG! Vem är din bror? dsn, f0rest, cArn, ins eller Archi? =P

 

f0rest, och jag kan ju meddela att jag är smått avundsjuk på allt resande som han får göra. Bara nu i augusti har han varit i spanien, korea och just nu i tyskland tror jag det är. Alla som håller på med något som man verkligen älskar och får betalt för det kan skatta sig lyckliga.

 

Så hoppas allt går bra för dig Skatan och att du blir draftad av CGS som verkar vara ett tufft nytt sätt att få fram e-sport på.

 

Tack, jag hoppas också att allt går som det skall och att jag blir draftad.

Främst så att jag kan betala av min skuld på 6-7000kr som jag sätter mig i för att kunna åka till Birmingham och delta ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade min första japanskalektion igår. Var riktigt roligt och kändes verkligen som att en propp släpptes och allt med tecken och vad det innebär kändes självklart om hur det fungerar. Sitter och skriver lite olika ord då och då i hiragana.

 

Min sensei heter för övrigt Hisako. Hon är jättetrevlig och skämtsam och har en alldeles helmysig japansk brytning. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...