Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Blåst och spöregn här -.-

 

Men snart börjar studentveckan! Då jävlar blir det drag! Kommer dock ta det betydligt lugnare än förra året då det faktiskt var jag som gick ut, men jag måste ju försöka hålla jämna steg med polarna som går ut ett par dagar iaf. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man vet att man har det jobbigt när det enda som är drickbart i kylen är en Pripps Blå lättöl... Då dricker man hellre tråkigt vatten T^T

Jag tar gärna din öl.

Jag har bara bubbelvatten :S

jag tar gärna ditt vatten mot en saft dunk jag har stående :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan bli skadligt när folk blir aggressiva och börjar slåss bara för att kompisen tog just "din" cola.

 

Kanske inte det mest idiotiska men långt ifrån det smartaste man kan göra, det enda man får ut av det är att tråkiga saker kan bli roliga, dåligt humör samt att man mår allmänt dåligt. Om det känns lockande så visst prova det men oftast brukar det bara vara "coolt" första natten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte mer på att man kan få sömnstörningar i längden. Jag överdrev lite med mitt uttalande :P

Men att snitta under 6 timmar per natt i sömn under en längre tid kan få permanenta effekter. Det är inget man ska försöka sträva mot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte precis glass på Glassbilen (Hemglass). När jag var yngre var jag en stamkund på bilen, men de senaste åran har jag knappt gjort ett ända köp. Idag är inget sig likt; nya skumma smaker har tillkommit och utbudet på stora samlingspåsar har ökat ordentligt. Inte minst har även priset höjts; gourmé-glass som såldes i 4-pack för 45kr säljs nu endast i 3-pack, för samma pris. Dessutom sålde de inte längre Stor och God, vilket var lite av en besvikelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...