Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Det bekräftades nyss att Michael Jackson, "kungen av pop", har avlidit, 50 år gammal, före sin utannonserade sista turné.

 

För att hedra hans minne kan ni se på

från tidsangivelse 5:46. (Olyckligtvis dubbat, men jag hittade inte någon odubbad version.)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom hem ifrån en kompis sommarstuga där vi spenderade två av de finaste dagarna i år, på menyn stod det, badande, öl drickande, roddning, platformssurfing, någon slag golf tävling, brädspel m.m. Två roliga dagar måste jag säga men att sova i tält var inte så mysig som jag mindes att det var.

 

Kan även tillägga att jag lyckades välta båten i år med (gjorde det förra året) men i år hade jag hjälp av en till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mina manga- och bokinköp i Japan börjar närma sig 50 000 yen, och då har vi verkligen pressat priserna genom att svälja bakterieskräcken och nästan bara köpa begagnat. Som tur är är japaner galna och ger en pengar för att man kommer och bor i deras hus... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...