Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag köpte precis glass på Glassbilen (Hemglass). När jag var yngre var jag en stamkund på bilen, men de senaste åran har jag knappt gjort ett ända köp. Idag är inget sig likt; nya skumma smaker har tillkommit och utbudet på stora samlingspåsar har ökat ordentligt. Inte minst har även priset höjts; gourmé-glass som såldes i 4-pack för 45kr säljs nu endast i 3-pack, för samma pris. Dessutom sålde de inte längre Stor och God, vilket var lite av en besvikelse.

 

Vart är min Pralin?! Vart är Tango isglassen, med Päron- och Apelsinsmak?! Vart är min Hollywoodstrut?!

 

Fy fan, de har ju tagit bort alla goda glassar. Enda glassen som är riktigt god som är kvar är Sunborn Vanilj, men det slutar väl med att den försvinner den med. Sluta vara så jävla liberala, Hemglass! >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart är min Pralin?! Vart är Tango isglassen, med Päron- och Apelsinsmak?! Vart är min Hollywoodstrut?!

Jag tror faktiskt de fortfarande säljer isglassar (vet dock inte vilket namn de kör med), och Hollywoodstrut är jag ganska säker på att det fortfarande säljs. Men visst är det sorgligt att favoriterna bara försvinner en efter en. Världens i särklass godaste glass hette för övrigt Melty Hallon -- vanilj och hallonglass toppad med sylt och kaksmulor -- men den försvann för länge sedan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RAWRH!!! Har just installerat in de sista drivrutinerna till min NYA DATOR!

Fan vilken skillnad det är! Ruskigt mycket snabbare! :D

 

Måste prova Photshop på den... men först ska jag gå och köpa snus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RAWRH!!! Har just installerat in de sista drivrutinerna till min NYA DATOR!

Fan vilken skillnad det är! Ruskigt mycket snabbare! :D

 

Måste prova Photshop på den... men först ska jag gå och köpa snus.

Haha, var det inte du som för ett par veckor sa att "jag behöver inte mer än 512 i ram. Multitaskar med Winamp, Photoshop m.m utan problem"? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

http://alicesoft.wikia.com/wiki/Daiakuji

 

In a parallel universe, extreme feminist "Womenrica" won World War II, and forced a female-centric constitution upon the defeated Japan. Japanese city governments "outsource" the task of peacekeeping to local organizations, all lead by females.

 

Yamamoto Akuji is the original successor of the Wakame, the largest gang in the city of Oosaka. He was captured as a POW, and finally was able to get home after the war was over. However, he returns to a home he no longer recognizes. To add to his shock, he's no longer the successor of his grandfather's organization, all because of a sexually discriminating constitution...

Alicesoft såg in i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag legat ute i min trädgård, solat och bara allmänt degat med kall läsk och Bob Marley & The Wailers, i snart 10 timmar. Gick in för att äta mat, och inte få hudcancer.

 

Världens softaste dag <3

 

singing baby don't worry, 'bout a thing

'cause every little thing is gonna be alright...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...