Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Mina två brorsöner ska sova över hos mig idag. Den ena är 7 (tror jag... 8 kanske...*skäms*) och älskar allt som har med TV-spel att göra, och den andra är 4 (...?) är typen som gillar bilar (som är hans favoritfilm dessutom) och att jobba praktiskt. Däremot håller jag på och för in de into the dark side, manga & animé >:D

 

Den äldste har precis börjat läsa ur min One Piece samling (kan ju inte ge han ecchi-serier!! Än... ;) ) och den yngste "läser" också, så gott han kan. Bilderna gillar han i alla fall.

 

Funderar på att bränna ut/alt. köpa någon barn-animé åt de. Ska man låta de gå i ens egna fotspår och se Sailor Moon, Starzinger och Card Captor Sakura, eller har ni några andra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderar på att bränna ut/alt. köpa någon barn-animé åt de. Ska man låta de gå i ens egna fotspår och se Sailor Moon, Starzinger och Card Captor Sakura, eller har ni några andra förslag?

De är bra, fast kanske inget textat? Svenskdubbade Kaleido Star istället för CCS, om det gick att få tag på... Min granne Totoro, Spirited Away är bra barnfilmer. Och kanske du vill att de ska bli som doppler, då får du föda upp dem på Silver Fang och Robotech. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oh ja! Silver fang är riktigt goa grejer :D

Skulle säkert få klökningar av svenskdubben nu för tiden, men på den tiden satt jag som klistrad.

 

(Scellan, var har du tagit vägen? Inte varit på ircn på två dagar nu? Måste vara något nytt rekord...) :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just fan! Hur kunde jag glömma Silver Fang och Studio Ghibli?

 

Tack för förslag! Kommer nog fixa det mesta, och på svenska också, även om den ena kan läsa textat.

 

Sen vet man ju inte hur många år det är kvar tills man får egna barn. Gäller att bunkra upp med anime och manga åt de redan nu B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Scellan, var har du tagit vägen? Inte varit på ircn på två dagar nu? Måste vara något nytt rekord...) :?

Ignorera mig. Jag är blind 8)

I Göteborg utan egen dator. Min netbook gick ju så lägligt sönder. :

 

Tillbaka i morgon eller i övermorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skullcandy? blä. skräpljud som säljer på design (Precis som ett visst annat märke som gillar äpplen)

Köp Sennheiser istället om du vill ha ljud.

 

Detta kan även jag intyga.

Jag har kört sennheiser sedan ungefär 8 år tillbaka, men olyckan var framme och jag satte mig på de jag för stunden ägde. Då bestämde jag mig för att köpa ett par skullcandy lurar, men jag blev så besviken på ljudet att det slutade med att jag köpte mig ett par Sennheiser HD-555 istället och har inte ångrat mig en sekund.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...