Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har också sett Iron Man 2 igår. Förutom att jag saknar tillräckligt med nördkunskap om just den delen av Marvel för att uppskatta alla crossovers och cameos, tyckte jag att det var mycket trevlig underhållning. Utan RDJr och Rourke hade jag dock aldrig gått och sett den. De stod för 95% av filmupplevelsen för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg Iron Man 2 på bio igår med Hellis.

And I wasn't invited? :(

 

Tror ingen av oss tänkte så långt. D:

Och för övrigt så tror jag att vi hade skrämt dig, har en känsla av att han och jag var nördigast i hela Stockholm den kvällen.

 

My: Vad tycker du om Rourkes prestation?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

My: Vad tycker du om Rourkes prestation?

Jag tyckte att han var grym! Det märktes att han hade roligt med hur klyschig karaktären var och bestämde sig för att spela på detta hela vägen i mål. Som någon som inte hade några direkt höga förväntningar (gillade till skillnad från alla andra jag känner inte ettan) så gjorde han underverk för filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur du gör PS3 regionsfri för DVD:

Buy 1 x US PS3 (Region 1 check)

Buy 1 x JAP/Euro PS3 (Region 2 check)

Buy 1 x Asia PS3 (Region 3 check)

Buy 1 x Aust PS3 (Region 4 check)

 

Put them on top of one another... tape together...

there... PS3 DVD region free (well sort of... covered most of the impt region liao...)

 

 

Or you can just rip your dvd and burn them onto an dvd-r.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår var det Göteborgsvarvet igen och årets donutsfiske blev en succé! Fler donuts, fler fiskare, fler napp, men tyvärr färre åskådare. Vädret var suveränt och man bara njuter när det kommer löpare som verkligen sträcker sig och river ner sin donut.

 

Dessutom blev det lite motorcykelåkning igår med, Honda som hade en prova-på-dag, apkul!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sex års lidande är över -- äntligen är Lost slut. Jag kan inte klaga så mycket just på slutet, för jag tyckte att det var passande för serien. Däremot så kan jag klaga på serien i helhet: Handlingen var en schweizerost och regin var manipulativ och påträngande sentimental. (Långsam stråkmusik och närbilder på tårfyllda ansikten.)

 

Trots alla brister hatar jag den inte, och det är ju något. 3/5 eller så skulle jag nog ge den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...