Hoppa till innehåll
Ashaz

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)

Rekommenderade inlägg

Jag har också sett Iron Man 2 igår. Förutom att jag saknar tillräckligt med nördkunskap om just den delen av Marvel för att uppskatta alla crossovers och cameos, tyckte jag att det var mycket trevlig underhållning. Utan RDJr och Rourke hade jag dock aldrig gått och sett den. De stod för 95% av filmupplevelsen för min del.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Jag såg Iron Man 2 på bio igår med Hellis.

And I wasn't invited? :(

Tror ingen av oss tänkte så långt. D:

Och för övrigt så tror jag att vi hade skrämt dig, har en känsla av att han och jag var nördigast i hela Stockholm den kvällen.

My: Vad tycker du om Rourkes prestation?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
My: Vad tycker du om Rourkes prestation?

Jag tyckte att han var grym! Det märktes att han hade roligt med hur klyschig karaktären var och bestämde sig för att spela på detta hela vägen i mål. Som någon som inte hade några direkt höga förväntningar (gillade till skillnad från alla andra jag känner inte ettan) så gjorde han underverk för filmen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

När ni ändå är inne på Iron Man 2 och Rourke så var det här lite komiskt: Rourke om filmen :P

Tyckte filmen var riktigt bra och Rourke gjorde en nice roll som Whiplash! Betydligt bättre än 1:an.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hur du gör PS3 regionsfri för DVD:

Buy 1 x US PS3 (Region 1 check)

Buy 1 x JAP/Euro PS3 (Region 2 check)

Buy 1 x Asia PS3 (Region 3 check)

Buy 1 x Aust PS3 (Region 4 check)

Put them on top of one another... tape together...

there... PS3 DVD region free (well sort of... covered most of the impt region liao...)

Or you can just rip your dvd and burn them onto an dvd-r.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Läser en bok vid ett öppet fönster, polissirener och skottlossning hörs från centrum :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Dagens citat:

Jag skulle aldrig stjäla en bil men jag skulle banne mig ladda ner en kopia om det var möjligt

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Dagens citat:
Jag skulle aldrig stjäla en bil men jag skulle banne mig ladda ner en kopia om det var möjligt

Skaffa en 3D-skrivare :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ge det 40 år, då ska vi nog ha replikatorer eller nåt sånt. DÅ kan vi börja ladda ner bilar! B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ge det 40 år, då ska vi nog ha replikatorer eller nåt sånt. DÅ kan vi börja ladda ner bilar! B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Fel scifiserie. (Se

för rätt scifiserie, med kort beskrivning av implikationerna för samhället.) ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Igår var det Göteborgsvarvet igen och årets donutsfiske blev en succé! Fler donuts, fler fiskare, fler napp, men tyvärr färre åskådare. Vädret var suveränt och man bara njuter när det kommer löpare som verkligen sträcker sig och river ner sin donut.

Dessutom blev det lite motorcykelåkning igår med, Honda som hade en prova-på-dag, apkul!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Sex års lidande är över -- äntligen är Lost slut. Jag kan inte klaga så mycket just på slutet, för jag tyckte att det var passande för serien. Däremot så kan jag klaga på serien i helhet: Handlingen var en schweizerost och regin var manipulativ och påträngande sentimental. (Långsam stråkmusik och närbilder på tårfyllda ansikten.)

Trots alla brister hatar jag den inte, och det är ju något. 3/5 eller så skulle jag nog ge den.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Idag på japanskan fick vi dricka japanskt grönt té, smaka natto (frystorkad) och äta umiboshi (egentligen tabletter med umiboshismak).

Inget vidare, något av det. (Men inte så himla farligt heller.)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det är så jobbigt när kakan för inloggning här förfaller. Blir så konfunderad över varför ingen skriver någonting :/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det hände mig bara två gånger för några dagar sen. Har funkat bra som vanligt annars.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Man kan både älska Windows 7 eller hata Windows 7. För mig är det båda efter ominstallerat med Windows 7 ett par gånger pga sk##tfel med programvaran. >:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu