Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Förresten, bara jag som finner det lustiga i att Negis och Kenzokus animerade "smajlisar" råkar vara hetlänkade från Hentaipalms forum?

 

Det lustiga är väl att du själv också vet om det ;)

 

"hetlänkade"...

 

pwnage.gif

 

Moving on!

 

Jobbade igår kväll och hela natten med en hemtenta som egentligen skulle vara klar igår. Var ungefär 90% klar med skiten, kände mig väldigt nöjd, och gick på toa. När jag kom tillbaka hade datorn "uppdaterat" sig själv, dvs startat om. Mitt arbete hade inte säkerhetssparat av Word av någon konstig anledning, och allt är nu förlorat. Känner mig jävligt opepp och deppig just nu, men får väl helt enkelt ta och börja om...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min datorskärm flimmrade till (typ slocknade snabbt, och kom tillbaka), och nu är den helt konstig. Vet inte om det var något som pajade, varm är det inte i alla fall. Men nu är belysningen svag och allt gult typ. Prövat stänga av och sätta på den, men inget verkar hjälpa.

 

EDIT: Den verkar funka igen, efter 5 minuters vila...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag satte igång min dator i morse började den göra lite kluckande ljud som inte kändes speciellt bra, så jag kopplade (äntligen?) upp min lokala utvecklingswebbserver mot Dropbox så att den automatiskt backupar alla hemsidor och sånt som jag sysslar med.

 

 

Segt bara att det verkar ta lite tid att indexera och ladda upp ~14000 filer <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt termometern har jag för stunden 39.4 graders feber, och därav har jag tillbringat dagen med att sova, sova lite till och drömma konstiga feberdrömmer, en del av vilka involverade Uncharted 2 och en gymnastiksal. Ett under att jag kan tänka tillräckligt klart för att sitta framför datorn.

 

Om det här håller sig är jag i knipa, för det är obligatorisk närvaro på japanskaklasserna, och jag har en tenta på tisdag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För mig är det däremot en vecka sen jag fick vaccinet, så nu är jag ganska immun mot grisfebern. Tydligen gjorde min mottagning fel som gav mig (och ett hundratals andra) vaccinet. De trodde att det nu var öppet för allmänheten, vilket egentligen sker i början av december. Brorsan fick därför inte något vaccin när han drog till mottagningen idag :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...