Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det inte Blossa Klementin som gäller? Det är den jag köpte och som är årgångsglöggen :O

 

Den var f.ö riktigt god.

 

Jag har aldrig druckit glögg (dunno varför, har väl aldrig fallit för lukten när jag varit mindre), men har faktiskt tänkt börja med Blossa Clementin, den låter god.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Helvete!

 

patchdag idag ju! och båda mina konton blir klara med sina skills idag. :surprised:

 

flaskis, ditt fel!

Nej, patchdagen var i går. Patchen blev f.ö klar ca en timme tidigare än planerat.

 

N00b.

Hej jag heter Ashaz och jag lever lite i min egen tid. :rolleyes:

 

Då kan jag slutligen komma mig för att läsa igenom berget med mail som trillade in när jag joinade jovians. Hoppas nya klienten är mer hanterlig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag heter Ashaz och jag lever lite i min egen tid. :roll:

 

Då kan jag slutligen komma mig för att läsa igenom berget med mail som trillade in när jag joinade jovians. Hoppas nya klienten är mer hanterlig. :P

Du, mailen är helt fucking underbar!

Den ser mer ut som ett mailprogram med en vy till vänster med mappar som inbox, corporation, alliance, sent mail! Så de har tagit bort den irriterande funktionen att alla mail låg i grupper per avsändare.

 

Sen visade avathar mig den nya fleet-menyn där man kan söka fram alla fleets man kan joina, dvs fleet på corp- alliance- etc nivå, samt att man sen kan högerklicka på fleeten och välja "boss" och sen få flera kommunikationsalternativ med den vid tillfället fleetbossen :3

 

Alla knappar och menyer har också blivit lite mer "platta" och stilrena. Otroligt snyggt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du, mailen är helt fucking underbar!

Den ser mer ut som ett mailprogram med en vy till vänster med mappar som inbox, corporation, alliance, sent mail! Så de har tagit bort den irriterande funktionen att alla mail låg i grupper per avsändare.

 

Sen visade avathar mig den nya fleet-menyn där man kan söka fram alla fleets man kan joina, dvs fleet på corp- alliance- etc nivå, samt att man sen kan högerklicka på fleeten och välja "boss" och sen få flera kommunikationsalternativ med den vid tillfället fleetbossen :3

 

Alla knappar och menyer har också blivit lite mer "platta" och stilrena. Otroligt snyggt :)

Skaffa dig ett liv!

mTPJEUKiM.jpg

 

Vi har just beskådat ett legendariskt möte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du, mailen är helt fucking underbar!

Den ser mer ut som ett mailprogram med en vy till vänster med mappar som inbox, corporation, alliance, sent mail! Så de har tagit bort den irriterande funktionen att alla mail låg i grupper per avsändare.

 

Sen visade avathar mig den nya fleet-menyn där man kan söka fram alla fleets man kan joina, dvs fleet på corp- alliance- etc nivå, samt att man sen kan högerklicka på fleeten och välja "boss" och sen få flera kommunikationsalternativ med den vid tillfället fleetbossen :3

 

Alla knappar och menyer har också blivit lite mer "platta" och stilrena. Otroligt snyggt :)

Skaffa dig ett liv!

mTPJEUKiM.jpg

 

Vi har just beskådat ett legendariskt möte.

Vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...