Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Men vad har det med mitt inlägg att göra? Att jag beskrev vissa ändringar i en patch till Ashaz har väl inget att göra med mitt tidigare skämt? :S

Du skrev att jag skulle skaffa mig ett liv för att jag hade 5000 inlägg på forumet, jag antydde att det kanske inte kommer från rätt person med tanke på hur entusiastisk du är i ett meddelandesystem i ett onlinespel. ;)

 

Men men, det är bara på skämt, alltsammans. (Klart att ingen av oss ska skaffa ett liv!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser fortfarande inte det roliga i det. Det där var galet långsökt!

Hur menar du? Att jag lämnade för mycket osagt, eller att gotta sig i något så nördigt som ett mejlsystem i ett scifi-spel inte är icke-liv? :P

Hey! Internet-spaceships is serious bussiness! >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser fortfarande inte det roliga i det. Det där var galet långsökt!

Hur menar du? Att jag lämnade för mycket osagt, eller att gotta sig i något så nördigt som ett mejlsystem i ett scifi-spel inte är icke-liv? :P

Hey! Internet-spaceships is serious bussiness! >:)

MySpace E-ship!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan när började fiskar ha sex?

 

 

Aja, arbetsintervju igår, gick otroligt bra! Så bra att de ringde idag och ville ha in mig på måndag.

 

Problemet är bara att jag har en ganska liten, men god, chans att komma in i ett yrke som jag verkligen vill syssla med, och jag skall ringa upp en gubbe på företaget efter jul... är det inte lite "otrevligt" att säga upp sig från sitt jobb en månad efter man fått det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan när började fiskar ha sex?

 

 

Aja, arbetsintervju igår, gick otroligt bra! Så bra att de ringde idag och ville ha in mig på måndag.

 

Problemet är bara att jag har en ganska liten, men god, chans att komma in i ett yrke som jag verkligen vill syssla med, och jag skall ringa upp en gubbe på företaget efter jul... är det inte lite "otrevligt" att säga upp sig från sitt jobb en månad efter man fått det?

Liten men samtidigt god chans? D:

 

Sen är det inte alls otrevligt att säga upp sig efter en månad så länge du förklarar att ditt nya jobb är något du verkligen vill hålla på med. Förklara exakt hur du känner och att du själv ändå förstår att det inte är helt rätt att säga upp sig bara efter en månad, så kommer din nuvarande arbetsgivare att ta det mycket bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liten men samtidigt god chans? D:

 

Jupp, jag har ringt runt till lite olika företag angående en plats som kameraoperatörsassistent/praktikant/trainee/lärling (kärt barn har många namn). Ett företag som är bland de första jag ringde till sa att det i regel inte brukar vara några problem, det brukar vanligtvis bara vara att stämma träff med någon där borta och åka iväg.

 

De vill dock att "det skall skötas ordentligt", och just nu har de mycket att göra, så jag skall återkomma efter jul.

 

Jag har alltså goda chanser att få komma bort och vara med på ett par produktioner, däremot tror jag chansen är liten att de snappar upp på en och "tar in en" helt och håller =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag vill faktiskt ha meningslös fakta om hur du kom upp med namnet "Klibbnisse"... ligger det någonting väldigt djupt bakom det kanske? ;D

Ta dig en titt på hans avatar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tror du fortfarande att det ligger något väldigt djupt bakom hans smeknamn? XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...