Hoppa till innehåll
Anime.se

Full Metal Panic!


Meatrose
 Share

Rekommenderade inlägg

Utifall någon missat det så har det nyss släppts information att det ska komma en ny säsong av Full Metal Panic! under hösten 2017. https://www.animenewsnetwork.com/news/2016-10-22/full-metal-panic-iv-tv-anime-revealed-for-fall-2017/.107970

 

Meatrose måste rulla i sin grav!

 

(Av glädje!)

 

((Nej, Meatrose är inte död. Tror jag.))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...
Den 10/24/2016 vid 20:44 sa Sceleris:

 

Meatrose måste rulla i sin grav!

 

(Av glädje!)

 

((Nej, Meatrose är inte död. Tror jag.))

Jag insåg till slut att universum hade bestämt sig för att se till att ingen fortsättning får produceras så länge jag lever. Mitt klartänkta och fullständigt logiska beslut blev således att jag måste fejka min egen död.

;)

Hej, förresten!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

6 timmar sedan sa Meatrose:

Jag insåg till slut att universum hade bestämt sig för att se till att ingen fortsättning får produceras så länge jag lever. Mitt klartänkta och fullständigt logiska beslut blev således att jag måste fejka min egen död.

;)

Hej, förresten!

THE MAN RETURNS!

Men ack, vilket tveeggat svärd: medan du var fejkdöd så passade ju universum också på att ge grönt ljus för en viss annan uppföljare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Den 2017-08-19 vid 11:57 sa Sceleris:

THE MAN RETURNS!

Men ack, vilket tveeggat svärd: medan du var fejkdöd så passade ju universum också på att ge grönt ljus för en viss annan uppföljare

Känns som man är mer pepp på en FMP uppföljare ändå.

Då kanske man får tummen ur och ser klart de tidigare serierna. Tror jag var halvvägs genom S2. :}

(Hej Köttis!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...