Hoppa till innehåll
Anime.se

Sneakpeak Anime.se Magazine!


Largo
 Share

Rekommenderade inlägg

OMG, vore jäkligt kul om det vore sant... men avathar skulle nog rätt snabbt bli anklagad för barnpedofili* med den framsidan. Å andra sidan så tror jag både manga mania och Shoujo Stars har haft betydligt mer utmanande framsidor, så det kanske hade gått ändå. Men som sagt finns inte något riktigt bra svensk animemagazin, det borde de göra.

 

*Barnpedofili i tecknat format är också straffbart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att man lyckades skapa lite förvirring :). Jag fick spontant lust att skapa ett tidningsomslag igår och resultatet kan ni se i post#1. Fotografierna kommer från det senaste numret av megami. :)

 

Jag skulle dock inte tacka nej till att vara med och skapa en riktig tidsskrift med ett par utgåvor per år. Jag tror inte på att det finns några pengar att tjäna så det skulle väl i så fall bli ideellt projekt, kompetensen finns ju helt klart här på forumet. Kan tänka mig att den största svårigheten blir att skaffa tillstånd att publicera allt bildmaterial.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, att utöka Anime.se:s spridning till andra media är definitivt något att grubbla närmare på... Vi måste bara fixa webbplatsen till en stabilare bas. Men med tiden: radio, TV, tidningar! The sky is the limit! ;)

 

Som Sceleris säger, vi på anime.se tittar hela tiden efter bättre sätt att spride anime/manga i sverige men som han säger, det hela börjar med ett stabilt forum/hemsida med stadig användarbas, och vi är faktiskt på väg åt rätt håll.

 

Värt att tillägga är att jag har en blogg där jag ibland skriver om anime.se siten för er fanboys/girls

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
men kanske en nätupplaga på g, tillsammans med newtype sweden drömen? (tyckte jag såg någon snacka om det i irc-kanalen härom veckan).

Det var nog jag och Sceleris du såg flörta med varandra. De som känner sig sugna på att skriva av sig eller hjälpa till på annat sätt får gärna slänga ett PM. En tidning fixar inte sig själv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...