Largo Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Här kommer omslaget till tidningen som snart går att köpa hos en tidningsförsäljare nära dig! Högupplöst png 2776x3543 5,82MB Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Anime.se stamp of approval! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 15, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Anime.se stamp of approval! Yosh Katta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 hu? skämt eller seriöst ? seriöst svar tack :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 hu? skämt eller seriöst ? seriöst svar tack :P Såklart det är seriöst, så seriöst att jag kommer byta titel till chefredaktör. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 oseriöst med andra ord :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 15, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Om jag någonsin verkar seriös så är det bara på ytan och för att jag för tillfället råkar vara nykter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Ja, jag har redan skrivit ett utkast på två artiklar =o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Om jag någonsin verkar seriös så är det bara på ytan och för att jag för tillfället råkar vara nykter. STJÄL INTE MITT LIV! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 15, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 >.> hmm börjar fan tro på er så fan om ni ljuger för mig nu. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 15, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2008 Ni kan se fram emot mer godis imorgon :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Jag gillar den, stilren och ett fin motiv :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 OMG, vore jäkligt kul om det vore sant... men avathar skulle nog rätt snabbt bli anklagad för barnpedofili* med den framsidan. Å andra sidan så tror jag både manga mania och Shoujo Stars har haft betydligt mer utmanande framsidor, så det kanske hade gått ändå. Men som sagt finns inte något riktigt bra svensk animemagazin, det borde de göra. *Barnpedofili i tecknat format är också straffbart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 16, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 men avathar skulle nog rätt snabbt bli anklagad för barnpedofili* med den framsidan. Gratis uppmärksamhet i media ;). Lite av materialet som ligger och skräpar på redaktionen, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Kul om det vore sant antar jag. Skulle väll köpa något nummer bara för att... Och tråden är ju trots allt inte i Lekparken-sektionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 hoppas tidningen kommer till affärena i växjö isåfall !! Bra jobbat om detta är seriöst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 vore det sant så har ni en prenumerant här :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juli 16, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Kul att man lyckades skapa lite förvirring :). Jag fick spontant lust att skapa ett tidningsomslag igår och resultatet kan ni se i post#1. Fotografierna kommer från det senaste numret av megami. :) Jag skulle dock inte tacka nej till att vara med och skapa en riktig tidsskrift med ett par utgåvor per år. Jag tror inte på att det finns några pengar att tjäna så det skulle väl i så fall bli ideellt projekt, kompetensen finns ju helt klart här på forumet. Kan tänka mig att den största svårigheten blir att skaffa tillstånd att publicera allt bildmaterial. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Kul att man lyckades skapa lite förvirring :) Du skapade en mindre psyksjuka hos mig... vart nästan värre än Sonys bomb igår... gick dock över när jag kom på vilken skara grävande journalister som vi redan har... Dessutom lite skumt att det första numret är märkt som nummer 7... <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Alltså, att utöka Anime.se:s spridning till andra media är definitivt något att grubbla närmare på... Vi måste bara fixa webbplatsen till en stabilare bas. Men med tiden: radio, TV, tidningar! The sky is the limit! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Alltså, att utöka Anime.se:s spridning till andra media är definitivt något att grubbla närmare på... Vi måste bara fixa webbplatsen till en stabilare bas. Men med tiden: radio, TV, tidningar! The sky is the limit! ;) Som Sceleris säger, vi på anime.se tittar hela tiden efter bättre sätt att spride anime/manga i sverige men som han säger, det hela börjar med ett stabilt forum/hemsida med stadig användarbas, och vi är faktiskt på väg åt rätt håll. Värt att tillägga är att jag har en blogg där jag ibland skriver om anime.se siten för er fanboys/girls Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Me want. >_> Finns inte i vänersborg. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Me want. >_> Finns inte i vänersborg. :O Ingen annastans heller, tillsvidare är det bara en dröm, men kanske en nätupplaga på g, tillsammans med newtype sweden drömen? (tyckte jag såg någon snacka om det i irc-kanalen härom veckan). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 30, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 men kanske en nätupplaga på g, tillsammans med newtype sweden drömen? (tyckte jag såg någon snacka om det i irc-kanalen härom veckan). Det var nog jag och Sceleris du såg flörta med varandra. De som känner sig sugna på att skriva av sig eller hjälpa till på annat sätt får gärna slänga ett PM. En tidning fixar inte sig själv ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 6, 2009 Anmäl Share Skrivet november 6, 2009 bump... Hade tråkigt, så gjorde en liten skiss, mer orkade jag inte riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg