Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmm vet inte om det är en luring men den där sista bilden ser ju att vara assassin från Fate Stay Night. Har lite svårt att säga om det skulle vara från originalet eller Unlimited Blade Works men jag gissar på det senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev lite konfunderad när det inte var Fate Zero då bilderna ändå kändes bekanta och när det inte kom några bilder på personer så tänkte jag att antingen försöker Sceleris köra ett långdraget spel eller så är karaktärerna lätta att känna igen. Det visade sig att mitt sista antagande åtminstone var rätt. Nåväl jag kontrar med en liknande bild.

gissa210426.thumb.jpg.19c03f67c71ef26bb54553e5ba3fe870.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan? 😅 Jag trodde det skulle vara nån sån som jag inte sett, typ Natsume Yūjinchō eller Fukigen na Mononokean eller nåt, jag ville bara få bollen i rullning. (Men nu när jag kollar upp mina referensskärmdumpar som jag gör av all anime jag ser så minns jag katten, lite.)

Nåja!

gissaanimen.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Sceleris changed the title to Gissa animen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...