Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime.se julkalender 2009: Haibane Renmei


Largo
 Share

Rekommenderade inlägg

Jämföra Ai Yori Aoshi med Clannad? Skäms.

Okej då jag kanske gick lite långt där men jag kunde inte hålla mig.

 

Om jag ska tillföra lite till tråden, Welcome to the NHK och Haibane Renmei känns som de mest attraktiva kandidaterna just nu för mig. Haibane Renmei är bara 13 avsnitt men för min del känns inte det som hinder då jag har hört gott om den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 201
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Om jag ska tillföra lite till tråden, Welcome to the NHK och Haibane Renmei känns som de mest attraktiva kandidaterna just nu för mig. Haibane Renmei är bara 13 avsnitt men för min del känns inte det som hinder då jag har hört gott om den.

Jag skulle nog rösta på NHK då, eftersom hela grejen med julkalender är ju att ha något för varje dag. Att välja något som Haibane Renmei passar mer under "Månadens anime", vilket enligt mig är ett riktigt bra förslag för den tråden, speciellt med tanke på att doppler av alla personer inte sett den (!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi verkligen rösta redan nu? Hrrm...

 

Jag lägger, om möjligt, en minusröst på NHK då jag inte alls tycker att den var speciellt bra! >:D

 

Det där var väldigt onödigt gjort. Tycker NHK borde få ett pluspoäng på grund av ditt inlägg här. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska vi verkligen rösta redan nu? Hrrm...

 

Jag lägger, om möjligt, en minusröst på NHK då jag inte alls tycker att den var speciellt bra! >:D

 

Det där var väldigt onödigt gjort. Tycker NHK borde få ett pluspoäng på grund av ditt inlägg här. :wink:

Samt pluspoäng för alla som tyckte att Klibbnisse var otroligt omogen där! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad är det som får er att gilla NHK? Det har jag aldrig förstått.

Höddedudu, NHK är ju faktiskt en ypperlig TV-kanal!

 

Nej, allvarligt talat kan jag inte säga att de få avsnitt av Välkommen till NHK som jag sett var särskilt bra (om än mangan var stundtals lysande), men nu är väl inte kvalitet det främsta kravet? Tidigare år var det ju faktiskt Kanon och Ai Yori Aoshi. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, allvarligt talat kan jag inte säga att de få avsnitt av Välkommen till NHK som jag sett var särskilt bra

 

Dock så skrev du tidigare i tråden att det var du som tog fram NHK ni Youkoso som förslag, och även la din röst på den. Hur ska du ha det nu då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har editerat första inlägget i tråden, så jag rekommenderar alla att läsa om det.

 

Jag föreslår att vi siktar på att ha ett beslut i början av november, så alla har god tid på sig att införskaffa serien.

 

Hur ska omröstningen gå till tycker ni? En vanlig phpbb-omröstning, eller ska man få ge 3, 2 och 1 poäng till de tre serier man gillar mest? Själv tycker jag att det senare låter mest rättvist. Därefter kan man eventuellt köra ytterligare en omröstning med de tre alterantiven som fick flest poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...