Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime i sverige


tetsuo-shima
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag laddar ner fansubs, och sen om jag gillar det så hamnar den på "animeköplistan" (om animen är licenserad då vill säga ;) ). Och sen så betar man av listan. Hur snabbt det går beror ju på hur mycker pengar man har eller hur. :P

Ifersej så blir listan bara större och större eftersom man (såklart) vill köpa mer än det man har råd med. :rolleyes:

 

Än så länge så har jag fixat all min anime från svenska online-butiker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag laddar hem allting. Jag köper i stort sett aldrig Anime. Har varit påväg ett par gånger men min snålhet har hindrat mig. För, vad spelar det för roll? Att ha en cd-skiva med anime eller kunna se den på TV:n via datorn. Samma resultat, man bara slipper betala. Och om en serier är väldigt, bra. Så som Full Metal Alchemist, Witch Hunter Robin och Wolf's rain. Då kanske jag till och med köper den. Och om jag ser FMA på en DVD-box på Webhallen så köper jag den. Den är verkligen värd att köpas. Det är bara serier som man respekterar som man sponsrar i mitt fall. Och eftersom jag uppskattar få serier så är det bara tre kandidater av de anime serier som hitills gör sig värd att bli köpt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag laddar hem min anime och bränner det med min DVD brännare :P både pojkvännen och jag gör det. MEN, jag köper ALL min Ranma½ anime... jag köpte nyss den andra filmen för nästan 300 spänn, ch det är jag glad för :P Men oftast kastar jag det mesta jag laddar hem...det går ju alltid att köpa eller ladda hem igen :/ men om jag inte gillade serien särkilt mycket e det ju ingen idé att bränna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar kolla på en del genom Winamp internet TV, går en del bra serier där och man behöver inte tanka och hålla på... Jobbigt att den måste buffra lite då och då men det kan man väl stå ut med. Filmer tankar jag oftast. Brukar tänka att: "Om den e bra köper jag den sen" men brukar oftast bli så att man snålar och skiter i det tillsist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar kolla på en del genom Winamp internet TV, går en del bra serier där och man behöver inte tanka och hålla på... Jobbigt att den måste buffra lite då och då men det kan man väl stå ut med. Filmer tankar jag oftast. Brukar tänka att: "Om den e bra köper jag den sen" men brukar oftast bli så att man snålar och skiter i det tillsist.

 

ÅH? har du någon bra adress att dela med dig för det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar kolla på en del genom Winamp internet TV, går en del bra serier där och man behöver inte tanka och hålla på... Jobbigt att den måste buffra lite då och då men det kan man väl stå ut med. Filmer tankar jag oftast. Brukar tänka att: "Om den e bra köper jag den sen" men brukar oftast bli så att man snålar och skiter i det tillsist.

 

ÅH? har du någon bra adress att dela med dig för det? :)

 

Beror på vad du vill se... finns ett tiotal olika kanaler med blandad kvalitet... Winamp > Media libary > Internet TV. Sen kan du filtrera ut anime. De flesta kanaler är oftast fulla men har man tur så hittar man en med ett par tomma slots... lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar ladda ner min anime från nätet innan jag köper den, men när jag väl har bestämmt mig för att köpa någon anime som jag tyckte var bra så brukar jag beställa den från "webhallen.se".

 

Det är ju visserligen inte bara en sida med försäljning för anime, men det är den bästa sidan som finns hitills tycker jag! :)

 

Mycket varierande sortiment, där du kan hitta det mest du söker.

 

(Dom har för det mest allt på lagret också, så det blir inga jobbiga väntetider på att dom ska få in nya....och det är ju bara ett plus i kanten!)

 

Ha det bra!! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>:D

Jag laddar bara hem fansubs, köper nästan aldrig anime på dvd. Har varit på väg ett par gånger men sedan har jag hindrat mig själv och tänkt " jag kan ju lika gärna ladda hem det gratis". Dessutom så är det ju svindyrt med anime dvd:s. Ska kanske t aoch köpa one piece på dvd OM det komemr någon gång i framtiden. Men det gör det troligtvis aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...