Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

gott damn it jag blev just lurad av en torrent som hete Hentai [A-Raws]​_Gundam​_SEED​_3​_(ETERNITY)​_-​_2007​_Trailer.avi var ju en hentai klipp vilket svin >:)

 

oj vart blåst på den ja me. :(

 

finns det nått som heter GS Eternity lr är det bara nån kåt japan som försöker vara rolig? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg promon på MSGzz (= mobile suit gundam zero zero), shit vad jag längtar även om han jag tror är huvudpersonen påminner om Saoran (tsubassa chronicle). Fast de verkar spinna vidare på anitkrigstemat. Ett arv från GS kanske? antagligen inte, nåt nytt om seed filmen förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

såg promon på MSGzz (= mobile suit gundam zero zero)

 

Lite klumpigt att använda den förkortningen kanske, eftersom den redan är tagen av Mobile Suit Gundam ZZ, och så säger de ju också klart och tydligt Kidou Senshi Gundam Double-Oh i promon. :]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Syftade
Kramen mellan Lacus och Kira samnt att Kira fick fick befäll över ett skepp ^^ Så man vet att han inte blev strand satt i ett hus ensam nånstans...

 

Vad heter filmen?

 

Edit: Råkar det vara Final Plus?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Hej alla är ny här och tänkte fråga er lite om gundam, har sett både gundam seed och destiny och tyckte dom var helt underbara dock fastna jag aldrig för gundam wing men har hittat en annan serie i gundam som heter G Gundam nån som har sett det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej och välkommen (omg en ny som faktiskt kollade att det fanns en tråd innan han skapade en ny O.O).

 

Om du gillade GS och GSD så borde du kolla in den korta 3avsnitters OAV som utspelar sig i bakgrunden av serien.

Jag talar så klart om Gundam Seed Stargazer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej och välkommen (omg en ny som faktiskt kollade att det fanns en tråd innan han skapade en ny O.O).

 

Jo är lite flitig användare av forum och vet att det inte är så populärt att skapa nya trådar hela tiden som redan finns man måste lära sig att SÖKA ;) men det får man nog äta upp nån dag ;)

 

Om du gillade GS och GSD så borde du kolla in den korta 3avsnitters OAV som utspelar sig i bakgrunden av serien.

Jag talar så klart om Gundam Seed Stargazer ;)

 

Jaha det hade jag ingen aning om det hela börja med att man köpte en film med GS och sen har man "hittat" avsnitt på nätet och gillade det jag såg snyggt animerat och bra röj när det väl kommer igång och när dom går beazerk eller vad det kallas och ahr alltid gillat när det stora robotar/gundams/mobilsuits i farten =) och filmen jag har förresten som jag köpte på sn si fi mässa är när Kira blir med i earthforces och ja precis som i serien fast filmen slutar efter Kira har klarat av "Desert tiger" eller vad han kallas men tack igen ska kolla upp detta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjo välkommen till Gundam tråden ^^

 

finns 2 ihop klippta filmer till av GS sen finns det 4 Ihopt klippta filmer av GSD sen så du vet ^^ sen även några små serier som Gundam seed Astray blue och Red. Fast Blue och Red är inga seier vad jag har förstått utan mer bara som reklamering för mangan elelr så har jag missat nåt igen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de är typ pissepauseserier, korta som man har i pauserna i avsnitten och mellan programmen. mangan inträffar efter seriernas slut, alternativt parallellt med serierna. Eller det är så jag vill minnas att det är.

 

Hur som helst länkta till Oktober och Gundam: double Zero. Ser så grymt bra ut så det är sorgligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de är typ pissepauseserier, korta som man har i pauserna i avsnitten och mellan programmen. mangan inträffar efter seriernas slut, alternativt parallellt med serierna. Eller det är så jag vill minnas att det är.

 

Hur som helst länkta till Oktober och Gundam: double Zero. Ser så grymt bra ut så det är sorgligt.

 

du har ingen länk eller så vill se lite bilder :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommit en ny Tv-spot till Gundam 00 ! ..den är betydligt bättre än teasern ..tycker karaktärs designen påminer om dom äldre serierna litegrand. och gundam designen påminer starkt om seed/destiny iaf huvud mecherna !

 

hittade den på ett ställe där jag tyvärr inte kan länka till ..

 

lägger ut namnet så kan ni söka upp den själva

 

[Zeonic-Corps]_Mobile_Suit_Gundam_00_-_TV_Spot_2_[448A4A39].avi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...