Hoppa till innehåll
Anime.se

Gundam


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 965
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Gundam 00 Ep1

Verkar lovande, kan inte säga mycket med bara första episoden men verkar intressat :).

"A war on war" Låter ju lite... udda men vem fan bryr sig så länge storyn håller och de slänger in en massa snygga effekter (ja det är lätt att göra mig nöjd xD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gundam 00 Ep1
Verkar lovande, kan inte säga mycket med bara första episoden men verkar intressat :).

"A war on war" Låter ju lite... udda men vem fan bryr sig så länge storyn håller och de slänger in en massa snygga effekter (ja det är lätt att göra mig nöjd xD)

 

00 Ep 1

Jag kan ju säga att jag hade enormt höga förväntningar på serien, och hade faktiskt hoppats på att han inte skulle ha Kira likheten med att inte döda piloterna, som det verkar som han har hittills. Skulle vara som i gundam wing, där dem nog har dödat hela jordens befolkning eller åtminstone en tredje del om man räknar hur många bemannade mobilesuits som faktiskt blir sprängda där.

 

hur som helst verkar lovande och kommer klart att följa den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett första avsnittet. Verkar mycket bra vilket var precis vad jag förväntade mig.

 

Serien får dock ett litet minus för vissa namn.

Jag kan acceptera Lockon men Allelujah... jag vet inte varför men jag kan inte ta det på allvar XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett första avsnittet. Verkar mycket bra vilket var precis vad jag förväntade mig.

 

Serien får dock ett litet minus för vissa namn.

Jag kan acceptera Lockon men Allelujah... jag vet inte varför men jag kan inte ta det på allvar XD

 

Håller faktsit med Allelujah var ju att ta i tycker jag :P

Första avsnittet var som jag hade väntat mig, bra introduktion störde mig på musken lite bara... Den var inte dålig men jag tyckte den inte passade på alla ställen. Men hittils ser den väldigt lovande ut tycker jag ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

zOMG en 08:e kock till sumobrottare O.o

 

argh... blev så sugen på att vara med där när jag såg bilderna, nästa år så ska jag ta mig tusan åka upp till det karga Norrland å vara med.

 

sen namn delen får jag faktiskt hålla med om, några namn var mindre lyckade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

helt ok avsnitt :) .. dock störde jag mig på tre saker ..

 

1. röstskådisen åt Setsuna , Miyano Mamoru ( tänker bara på light från death note ) är ju samma röstskådis .. irriterande :P

 

2. VARFÖR MÅSTE DOM PRATA med sina mobile suits ..otroligt jobbigt och töntigt ..sluta med det snälla???? ..

 

3. så likt gundam seed/destiny med allt kring " antikrig allianser "

kunde ju gjort lite mer nyskapande handling

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...