Andreaaas Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 hehe, DÄR är verkligen smaken som baken! =) Men som sagt, ge CC en ny chans, den är som bäst typ från ep 15. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Bästa: Sämsta: Cowboy Bebop Rurouni Kenshin GetBackers lolololol? Okej för att Getbackers inte är så bra, men cowboy bebop? :S kolla på den igen ! ! Håller med dig, Sceleris, cowboy bebop <3! Annars, Bäst: Cowboy bebop som sagt och Samurai Champloo. Sämst: Naruto... kommer inte på nån mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 hur man nu kan tycka get backers är bland det sämsta e en gåta , ännu mer gällande kenshin(iaf om du menar ova). Bebop kan man hålla med om :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2006 Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Håller med dig, Sceleris, cowboy bebop Mm, vi kofösare måste hålla ihop i sådana oupplysta tider som dessa. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet december 7, 2006 Anmäl Share Skrivet december 7, 2006 Jag älskar One Piece, kan ju vara för att man alltid gillat pirater :). Sen gillar jag Hunter X Hunter och Full Metal Alchemist. Har inte tittat på allt för mycket Mecca, men Neon Genesis Evangelion är väl bra, gillar Eureka Seven också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Bästa: Elfen Lied eller Samurai Champloo, väldigt svårt att säga vilken jag gillar mest, men båda är hur grymma som helst.. Sämsta: Ping Pong club Såg två avsnitt av den, och det var ren tortyr.. Så tråkig och played out humor.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 bäst: Elfen Lied Tokko, Gantz och Berserk är några Sämst: Dragon ball ,sailormoon, pokemon och diverse tråkigheter[/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Dunno när det var jag skrev här senast meeeen: Bäst: Blood+ Sämst: .hack//LIMINALITY eller Fruits Basket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Tror jag har skrivit i denna trod någon gång i början, men listan ändras varje gång jag ser en serie :P BÄST: Hmm... svårt men just nu är det i ordningen som följer 1. Wolfs Rain: Djupet, förvirringen och det snygga sättet att teckna... MMm love it2. RahXephon: Just känslan i det hela gör mig varm av någon märklig anledning3. Rurouni Kenshin OAV1 och serien: Mmm... magnifico4. GunDam Seed: Mecha i topp (men metal armor dragonar ligger lika)5. Chrno Crusade: Himmel mot helvete i vår värld... Mums :D Ska inte fortsätta mer tror det räcker med "topp 5" just nu SÄMST: Fortfarande Lain!!!! - Vete faen, Men jag verkligen hatar denna serie över allt annat ändå har jag försökt och försökt älska den. Sett den typ 5gånger men blir fortfarande inte klok på varför jag mår illa varjegång jag ser ett avsnitt :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lunar Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Jag har nyligen blivit intresserad av animé/manga så jag har bara sett fem animéer och dem är: Sailor Moon, Love Hina, Golden Boy, Spirited Away och Kimi Ga Nozomu Eien. Jag gillar alla fem, så om Sailor Moon kommer sist så betyder det inte att jag ogillar den. Kimi Ga Nozomu Eien (bäst) Spirited Away Golden Boy Love Hina Sailor Moon (sämst) Däremot är Sailor Moon bättre än de andra fyra när det gäller musik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 SÄMST: Fortfarande Lain!!!! - Vete faen, Men jag verkligen hatar denna serie över allt annat ändå har jag försökt och försökt älska den. Sett den typ 5gånger men blir fortfarande inte klok på varför jag mår illa varjegång jag ser ett avsnitt :S Hur fan kan du se en serie 5 gånger om du inte gillar den :P Jag tycker den är helt okej, första avsnitten var sega men sen kom man in i den. Inget jag skulle se igen dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Hmmm börjat se Gundam seed destiny nu... sett 4avsnitt, kommer nog snart putta ned någon från topp fem :P En hel del jag känner har sett lain och älskar den, så ag har försökt men funkar ej... såg den femgånger för att ge den typ ett par extra chanser ;)... aja.... Inget mer spam på denna tråd för mig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 12, 2006 Anmäl Share Skrivet december 12, 2006 Bäst: Chrno Crusade, KGNE, Excel Saga och Scrapped Princess. Sämst: Naruto och Akane Maniax Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Har tyvärr inte sett så många, även fast jag har hållt på i ungefär 1,5-2 år. Jaja, här kommer iaf några då... Bäst: GTO, Trigun, Chobits, Excel Saga, Wolf's Rain (Fler egentligen.. men det får räcka med 5 stycken :P) Sämst: Naruto, Hellsing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Sämst: Naruto, Hellsing. Sämst: Naruto och Akane Maniax Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Så så jocke... det är inget att hänga upp sig på '-' Off to work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ;_; Du ifrågasätter det självklara -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Så du säger att Hellsing är en självklart dålig serie? >_> Jag menade inte bara Naruto :P Sen kan man ICKE säga att Naruto är den sämsta animen, fillersarna må vara värdelösa men innan när den följer den riktiga storyn så är den riktigt bra! Baka baka chi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Så du säger att Hellsing är en självklart dålig serie? >_>Jag menade inte bara Naruto :P Sen kan man ICKE säga att Naruto är den sämsta animen, fillersarna må vara värdelösa men innan när den följer den riktiga storyn så är den riktigt bra! Baka baka chi naruto är väl inte dålig egentligen, den är bara så överdrivet överskattat och det är det som skadar den så enormt. och alla fill-ins! ARGH Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Mja det är lite mycket hype över den bland dom mer "oupplysta" animetittarna I guess. :P Men jag följer den troget än även fast jag är grymt trött på fillers. Samma med Bleach, vars filler dock är av väldigt hög klass. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Sen kan man ICKE säga att Naruto är den sämsta animen, fillersarna må vara värdelösa men innan när den följer den riktiga storyn så är den riktigt bra! Bra mycket sämre än Fruits Basket i alla fall! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Sen kan man ICKE säga att Naruto är den sämsta animen, fillersarna må vara värdelösa men innan när den följer den riktiga storyn så är den riktigt bra! Bra mycket sämre än Fruits Basket i alla fall! :D *Rasengar Sceleris andra knä också* >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Så du säger att Hellsing är en självklart dålig serie? >_>Jag menade inte bara Naruto :P Sen kan man ICKE säga att Naruto är den sämsta animen, fillersarna må vara värdelösa men innan när den följer den riktiga storyn så är den riktigt bra! Baka baka chi Jag sa iaf alrdig att dem var dåliga, bara sämre än dem andra jag har sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 OffT: Det där var en hemskt stor signatur Lobo :x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Du menar den jag provade från Last.fm alldeless nyss? - Jo, den blev aningen stor :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg