Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är den bästa/sämsta anime ni någonsin har sett?


g00fy
 Share

Rekommenderade inlägg

Bästa:

Sämsta:

 

Cowboy Bebop

Rurouni Kenshin

GetBackers

lolololol? Okej för att Getbackers inte är så bra, men cowboy bebop? :S kolla på den igen ! !

 

Håller med dig, Sceleris, cowboy bebop <3!

 

Annars, Bäst: Cowboy bebop som sagt och Samurai Champloo.

Sämst: Naruto... kommer inte på nån mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag älskar One Piece, kan ju vara för att man alltid gillat pirater :). Sen gillar jag Hunter X Hunter och Full Metal Alchemist. Har inte tittat på allt för mycket Mecca, men Neon Genesis Evangelion är väl bra, gillar Eureka Seven också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror jag har skrivit i denna trod någon gång i början, men listan ändras varje gång jag ser en serie :P

 

BÄST:

Hmm... svårt men just nu är det i ordningen som följer

  • 1. Wolfs Rain: Djupet, förvirringen och det snygga sättet att teckna... MMm love it
    2. RahXephon: Just känslan i det hela gör mig varm av någon märklig anledning
    3. Rurouni Kenshin OAV1 och serien: Mmm... magnifico
    4. GunDam Seed: Mecha i topp (men metal armor dragonar ligger lika)
    5. Chrno Crusade: Himmel mot helvete i vår värld... Mums :D

Ska inte fortsätta mer tror det räcker med "topp 5" just nu

 

SÄMST:

Fortfarande Lain!!!! - Vete faen, Men jag verkligen hatar denna serie över allt annat ändå har jag försökt och försökt älska den. Sett den typ 5gånger men blir fortfarande inte klok på varför jag mår illa varjegång jag ser ett avsnitt :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nyligen blivit intresserad av animé/manga så jag har bara sett fem animéer och dem är: Sailor Moon, Love Hina, Golden Boy, Spirited Away och Kimi Ga Nozomu Eien. Jag gillar alla fem, så om Sailor Moon kommer sist så betyder det inte att jag ogillar den.

 

Kimi Ga Nozomu Eien (bäst)

Spirited Away

Golden Boy

Love Hina

Sailor Moon (sämst)

 

Däremot är Sailor Moon bättre än de andra fyra när det gäller musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SÄMST:

Fortfarande Lain!!!! - Vete faen, Men jag verkligen hatar denna serie över allt annat ändå har jag försökt och försökt älska den. Sett den typ 5gånger men blir fortfarande inte klok på varför jag mår illa varjegång jag ser ett avsnitt :S

 

Hur fan kan du se en serie 5 gånger om du inte gillar den :P

 

Jag tycker den är helt okej, första avsnitten var sega men sen kom man in i den. Inget jag skulle se igen dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmm börjat se Gundam seed destiny nu... sett 4avsnitt, kommer nog snart putta ned någon från topp fem :P

 

En hel del jag känner har sett lain och älskar den, så ag har försökt men funkar ej... såg den femgånger för att ge den typ ett par extra chanser ;)... aja.... Inget mer spam på denna tråd för mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du säger att Hellsing är en självklart dålig serie? >_>

Jag menade inte bara Naruto :P

 

Sen kan man ICKE säga att Naruto är den sämsta animen, fillersarna må vara värdelösa men innan när den följer den riktiga storyn så är den riktigt bra!

 

Baka baka chi :surprised:

 

naruto är väl inte dålig egentligen, den är bara så överdrivet överskattat och det är det som skadar den så enormt. och alla fill-ins! ARGH

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du säger att Hellsing är en självklart dålig serie? >_>

Jag menade inte bara Naruto :P

 

Sen kan man ICKE säga att Naruto är den sämsta animen, fillersarna må vara värdelösa men innan när den följer den riktiga storyn så är den riktigt bra!

 

Baka baka chi :rolleyes:

Jag sa iaf alrdig att dem var dåliga, bara sämre än dem andra jag har sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...