Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilken är den bästa/sämsta anime ni någonsin har sett?


g00fy
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag kan verkligen inte förstå personer som säger att utfyllnadsavsnitten i Bleach är bra eller håller hög klass. Jag tycker de är helt värdelösa och de skulle nästan kunna kvalificera in till finalen i sämsta animé.

 

Kanske är mer så för någon som läst mangan men jag tycker iallafall dom är helt okej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Bäst : Hajime no Ippo , Gundam SEED , Martian Successor Nadesico , Hunter X Hunter med många fler.

 

Sämst: Inga jag tittat på har varit någon besvikelse men sen finns det såklart vissa dom dominerar över andra men om jag ska ta någon är det väll Inuyasha eller Naruto fillers :)

 

Måste bara säga att Gundam SEED är helt klart den bästa anime serien som någonsin gjorts! ni som tittat i denna tråd efter något att se, tanka den! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bäst : Hajime no Ippo , Gundam SEED , Martian Successor Nadesico , Hunter X Hunter med många fler.

 

Sämst: Inga jag tittat på har varit någon besvikelse men sen finns det såklart vissa dom dominerar över andra men om jag ska ta någon är det väll Inuyasha eller Naruto fillers :)

 

Måste bara säga att Gundam SEED är helt klart den bästa anime serien som någonsin gjorts! ni som tittat i denna tråd efter något att se, tanka den! :)

 

för mig personligen är gundam seed/destinty några av dem sämsta serierna man sett, tyckte inuyasha var klart bättre på alla punkter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för mig personligen är gundam seed/destinty några av dem sämsta serierna man sett, tyckte inuyasha var klart bättre på alla punkter. :)

 

Alla har ju inte samma smak. Jag mäter nog en anime serie på hur djup och seriös den är samtidigt som jag gillar att skratta. Tycker Inuyasha inte är seriös eller djup någonstans men som sagt, varje person har sin egna åsikt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker också om djupa seriösa serier, men av någon anledning så kunde jag inte sympatisera med karaktärerna i Gundam.

 

jag skrev fel då jag sa att inuyasha var bättre på alla punkter, Inuyasha som serie är ju inte precis en superseriös serie. Så på den punkten kan väl jag ge Gundam fördel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker också om djupa seriösa serier, men av någon anledning så kunde jag inte sympatisera med karaktärerna i Gundam.

 

jag skrev fel då jag sa att inuyasha var bättre på alla punkter, Inuyasha som serie är ju inte precis en superseriös serie. Så på den punkten kan väl jag ge Gundam fördel :)

 

hehe :) , jag tror också att ens situation i det verkliga livet spelar väldigt stor roll på hur bra man tycker en anime serie är. intressen, ålder/mogenhet :) etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gundam Seed var faktiskt ganska bra endå, den är allafall bättre än Turn a Gundam och Gundam Wing. Dock så kan inte Souichiro Hoshi (Kira) gråta, skrattade ganska gott när han försökte allafall. Det lät som om stackarn skulle spy tarmarna ur sig.

 

Sen så kan man ju absolut inte klaga på galna tjejer med knivar ;)

 

Gundam Seed Destiny är dock värre, undrar hur många gånger Shin slog sönder den där båten i dom återanvända scenerna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dock så kan inte Souichiro Hoshi (Kira) gråta, skrattade ganska gott när han försökte allafall. Det lät som om stackarn skulle spy tarmarna ur sig.

 

Hehehe , så sant så. Men han försökte iaf :D . Jag tycker ändå Seed hade allt en anime serie ska ha enligt mig , Djup , Action , Drama , bra ritad samt riktigt bra låtar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan, jag måste se Gundam Seed så jag kan snacka skit om den... Sitta och skriva en massa om hur originalserien är bättre och Seed bara är en dålig remake. ;D

 

Tycker faktiskt att Gundam SEED var bra. Gundam SEED Destiny var.. eh .. mindre bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa:

Elfen Lied och Air...vissa dagar tycker jag att Elfen Lied är den bästa serien som jag har sett medan jag andra dagar anser Air som den bästa serien jag sett...helt klart är båda serierna solklara mästerverk ;) .

 

Sämsta: Hmm,...svårt...det finns ingen serie som jag har sett som jag anser som sämsta, men jag tycker att Mahou Sensei Negima och Innocent Venus inte var så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sämsta animen jag har sett är nog Gundama wings eller vad den heter.. Spolade igenom den för att se om den ens var värd att kolla på.. Inte min stil !

 

Bästa; Helt klart Hellsing och onepiece... Synd bara att de är så sjukt svåra att få tag på ! Hellsing hittar jag, men den blir oftast på engelska.. Vilket suger big time T_T

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...