Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangaköp


dreamchaser
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det bara jag eller konsumerar du manga i mängder Negi? Köper du alltid i 10-pack eller mer? XD

När jag köper nytt så blir det sällan mer än 5st (iaf när det kommer till engelska versioner). Däremot så köper jag mer än gärna kompletta serier begagnat för en lite den del av nypriset. Ceres fick jag för ca. 33kr/st med frakt inräknat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ceres är riktigt bra. Tyvärr har jag aldrig fått läsa klart den, då min syster bara köpte upp till volym 11, möjligtvis 12. :(

Hur står den sig jämfört med Fushigi Yugi? Gillade den väldigt mycket när det begav sig (har dock inte läst klart den då min sys... den gick ur tryck).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker bättre om den lite mörkare Ceres Celestial Legend, men det är nog en smaksak. Jag tycker om jag ska vara ärlig bättre om mörk shoujomanga i största allmänhet. Dessutom tyckte jag att Fushigi Yugi blev lite för lång, så jag gav upp runt volym 12 nånting. Å andra sidan kostade manga 200 kr/vol på den tiden, vilket kan ha påverkat mitt beslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yotsuba är guld :D

Så volym nio har fortfarande inte kommit? Var ju 1½ år sedan åttan kom nu.

 

Såg ingen volym nio men å andra sidan så kollade jag inte så noga. Såg att de hade ett paketpris med volym 1-8 för ett bra pris och sen tänkte jag inte mer på saken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter många om och men kommer nu de utlovade bilderna på all manga jag shoppade i Japan under resan i juni! Först tar vi ett inlägg med det jag släpade hem på planet.

 

Första lasset manga från Japan

eynoydnQt.jpg

DXbLCrhIZ.jpg

oKjFenHQn.jpg

atZeDOlfw.jpg

FKsTpBElT.jpg

 

Mer ingående beskrivningar av bilderna hittar ni i min blogg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>> My

:surprised:

Tungt var det, men jag lär ha sparat nästan en tusenlapp på att kånka hem det istället för att skicka. Det var det värt. Ska ta lite bilder på det som kom på posten för nån vecka sen också.

 

Negi: Massor av bra serier ser jag. Har du provat Tezuka och Urasawas Pluto också? Riktigt, riktigt bra den också! Fast i Plutos fall kommer den amerikanska utgivningen att komma ifatt den japanska väldigt fort, för det finns bara 8 volymer ute jämfört med 20th Century Boys som är färdigskriven.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...