Hoppa till innehåll
Anime.se

Få Anime.se bättre! Ge era förslag!


Jin Roh
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej tänkte starta en liten flik för att få anime.se bättre.

Så posta era förslag så kanske Adminárna ser just ditt!!

 

Mitt första förslag är att en chat (kanske inte hör hemma här) vore trevligt.

 

Mitt andra är, att vi borde få anime.se till ett riktigt comunity!?

 

Mina tips. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Få Anime.se bättre? Ragga in fler användare. Nu kan det vara så att man inte har kollat forumen på typ två veckor, och när man glider in så finns det inte en enda ny tråd och typ totalt 5 nya inlägg.

 

/agree till det, mitt gamla WoW-guilds forum är aktivare än anime.se :P

Men jag gillar sidan så jag skriver på allt som intresserar mig för att hålla forumet igång =)

Men ibland känns det som att jag behöver ett till forum, jag gillar att skriva mycket i forum så, jag har varit en del på animanga med fast jag vet inte nivån känns så barnslig där på nåt sätt om ni fattar vad jag menar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Tycker att det kan vara bra med en "markera den här tråden som läst" för har man inte varit online på ett par dar så är allt markerat och vissa trädar är man inte så intresserade av.

Visst, man kan bara låta dem vara och sen när du loggar in igen så är de avmarkerade men ändå...

en liten tanke :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att det kan vara bra med en "markera den här tråden som läst" för har man inte varit online på ett par dar så är allt markerat och vissa trädar är man inte så intresserade av.

Visst, man kan bara låta dem vara och sen när du loggar in igen så är de avmarkerade men ändå...

en liten tanke :)

Tja, det finns en liten "Markera alla forum som lästa"-länk långt nere på forumindex. Är det något sådant du tänkt dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jepp men, låter säkert jättelöjligt, men jag har inte vågat trycka på den...

Har haft problem på andra forum att när man trycket på den knappen så reggas inte nya meddelande på flera dar.

Men då vågar jag använda den precis som vanligt! Gott! :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bilder i bakgrunden och kanske liten start låt, när man kommer in på forumet(musik)

 

Hemsidan drar redan på tok för många gigabyte för att jag skall ha råd med ännu mer om det skulle vara musik på, om ni vill ha exkta siffor så postar jag det någon dag, men det börjar närma sig 100gig i bandbredd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle det inte göra lite nytta låta forumet använda gzip?

En stor del av det som skickas torde härrära från forumet där en stor del borde vara text. Då borde det det göra lite nytta iaf.

 

satt tillbaka det, måste fallit tillbaka från när jag uppdaterade eller lekte sist. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...