Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ser du på för anime just nu?


Sadokan
 Share

Rekommenderade inlägg

Code Geass(väntar på dom sista avsnitten i S1), Darker than Black(Verkar trevlig :P), D.Gray Man(börjar bli lam, men ska nog följa den ett tag till) Heroic Age(Ingen aning vad jag tycker om den än så länge) Claymore( helt okej serie^^) och Murder Princess(en kort OVA på 6 ep, komemr antagligen ha en kass story, men gillar korta, våldsamma serier ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är halvklar med FMP: TSR. Är det förresten mer FMP på gång? Vill ju inte att det ska ta slut :(

 

(Beslutet att göra TSR i WS = <3 )

 

Nja, alltså romanerna som som animen är baserad på fortsätter ju efter TSR-storyn. Finns fyra böcker som släppts där "main plot" fortsätter (och storyn är GRYM imo). Problemet är att det inte finns någon direkt tillstymmelse till happy ending för en eventuell ny säsong, och det kan ju vara drygt att sluta med en cliffhanger (såvida man inte bestämt sig för att fullborda allt med ytterligare en säsong). Tror inte det kommer dyka upp någon info om detta förrns tidigast strax efter det att Gatoh har släppt sista boken som avslutar FMP main plot (bör dimpa ner i höst).

 

On topic: Aja, har precis avverkat de serier jag kollade på utöver de jag följer på veckobasis. Har lite att välja på nu... Mai HiME + Otome, Neon Genesis Evangelion, Busou Renkin eller Chrno Crusade. Tror nästan att jag kommer tillbringa kvällen med Busou Renkin, men vi får se. ^^

 

flaskis: hehe, jag ställde mig själv samma fråga när jag började kolla på den. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte börja kolla på Wolf Rain någon som några åsikterna om denna serie?

 

Det var en av de första serierna jag såg, eller började se på i alla fall, såg kanske tre avsnitt sen la jag den på hyllan i ett eller två år innan jag fick för mig att se hela en gång för alla. Kan bara säga att det var tur att jag gjorde det, tycker wolf rain är riktigt bra, även om den kanske tappar lite fart mot slutet. Rekommenderar den helt klart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser på Fate/Stay night atm, ser spännade än så länge.

 

Nice one! Gillar den skarpt faktiskt. Tyckte INTE om slutet, men trots det ligger den på min top 10. Ska bli intressant att höra din åsikt när du tittat klart. =)

 

Själv började jag precis med Mai HiME. Kan väl inte säga så mycket mer än att jag är SJUKT skeptisk så här långt, och jag hoppas innerligt (men tvivlar på det) att jag kommer få en tillfredsställande förklaring till varför en brud flänger runt och använder sig av en ful robot-varg för att slåss. Jag vette fanken... kanske inte är något i min smak helt enkelt. Men men, eftersom den inte är på så jättemånga avsnitt (och många verkar ju trots allt gilla den) så kommer jag se klart den... på gott och ont. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser på Fate/Stay night atm, ser spännade än så länge.

 

Nice one! Gillar den skarpt faktiskt. Tyckte INTE om slutet, men trots det ligger den på min top 10. Ska bli intressant att höra din åsikt när du tittat klart. =)

 

Själv började jag precis med Mai HiME. Kan väl inte säga så mycket mer än att jag är SJUKT skeptisk så här långt, och jag hoppas innerligt (men tvivlar på det) att jag kommer få en tillfredsställande förklaring till varför en brud flänger runt och använder sig av en ful robot-varg för att slåss. Jag vette fanken... kanske inte är något i min smak helt enkelt. Men men, eftersom den inte är på så jättemånga avsnitt (och många verkar ju trots allt gilla den) så kommer jag se klart den... på gott och ont. ^^

 

thou shallt not sin, Mai-Hime är så jäkla bra så att det är sorgligt hur dålig Mai-Otome blev speciellt i jämförelse! Även FSN är fruktansvärt dålig i jämförelse, finns inte mycket som står upp emot Mai-Hime.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...