Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad ser du på för anime just nu?


Sadokan
 Share

Rekommenderade inlägg

Har lyckats se några nya serier nu som släppts och de blir att följa en hel del då många vart riktigt bra. Serier jag troligen kommer att försöka följa är:

 

Claymore

Darker than black

Hayate the combat butler

Heroic Age

Lucky Star (Får dock vänta och se första avsnittet men den verkar grymt bra)

Nagasarete Airantou

OverDrive

Romeo x Juliet

Seto no Hanayome

sola

Touka Gettan

 

De som är i bold är garanterade att jag kommer att följa när tid finns de andra får bli några fler avsnitt för att sedan avgöra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu ser jag på:

 

Bleach

Bleach (Dub)

Blood+ (Dub)

Darker than Black

Ergo Proxy (Dub)

Hack - Roots (Dub)

Hellsing OVA

Heroic Age

Moonlight Mile

Naruto Shippuuden

One Piece

Prince of Tennis - National Championship

 

Dom som jag ser dubbade har jag redan set subade men jag ser dom igen för att inte bli för uttråkad när jag craftar i Vanguard.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lucky Star, mycket trevlig Kyoani serie med underbar dialog och klockren humor. Samt en hel del referenser till andra animer, spel etc. Sen så vart den inte sämre av att introt är Hare Hare Yukai V2 och extremt beroendeframkallande...

 

Bokurano, började onekligen intressant men en underliggande obehagskänsla som var mycket trevlig. CG-mechorna såg inte så illa ut som jag hade väntat mig och resten av animationen var bra även om det är osäkert hur länge Gonzo kommer hålla det. För er som inte känner till det så är mangan gjord av samma person som har gjort Narutaru, så man kan nog räkna med otrevligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller på ser på Hack//Sign för tillfället.

Kan inte säga att jag är tillfredsställd än så länge. Snarare tvärt om så är det en väldigt seg anime hittills. Har väl sett 4-5 avsnitt och det känns som den fortfarande inte har någon story.. Oftast får man se mer i det första avsnittet än det man fått se hittills.

 

Får hoppas den drar igång snart för jag ger den inte så många fler avsnitt på sig för hittills har det varit slöseri med tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bleach

Black Lagoon

Hellsing OVA

Kiba

Naruto

One Piece

Witchblade

Code Geass

Hikaru No Go

Death Note

XXXHolic

Ergo Proxy

Sumomo mo momo mo <--- Wierdo namn

Blood+

D.gray-man

Comic Party

Comic Party Revolution

Comic Party Revolution TV

Comic Party Special

Get Backers

Fullmetal Panic ( för 5:e gången )

Och Rurouni Kenshin

Tror jag glömt någon...känns lite för lite :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För tillfället tittar jag på dessa animer:

 

Bakumatsu Kikansetsu Irohanohoheto

Bleach

Code Geass <- började med den i förgår, planerar att se allt som kommit ut i helgen. Jag är helt förälskad i serien efter bara två avsnitt =)

D.Gray-man

Saiyuki

 

hm... känns som väldigt lite, men jag kan inte komma på att jag tittar på nån mer.... (fast egentligen är det för mycket ^^')

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För tillfället tittar jag på dessa animer:

 

Bakumatsu Kikansetsu Irohanohoheto

Bleach

Code Geass <- började med den i förgår, planerar att se allt som kommit ut i helgen. Jag är helt förälskad i serien efter bara två avsnitt =)

D.Gray-man

Saiyuki

 

hm... känns som väldigt lite, men jag kan inte komma på att jag tittar på nån mer.... (fast egentligen är det för mycket ^^')

 

Code Geass är ett excellent choice! ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tittar ju på Death Note, Bleach, Shippuuden och Lucky Star veckovis, men för tillfället "sträck-tittar" jag på Ghost Hunt. Har bara fyra episoder kvar så antar att "File #8" är den sista. Gillar serien skarpt då den i mina ögon är lite annorlunda. Har inte sett någon "creepy" anime tidigare och tja... gillar den skarpt helt enkelt. Den letar sig inte in på top 10-placering, men den ligger för mig garanterat någonstans i 11-20-zonen. ^^

 

Måste kolla upp om serien är helt slut efter dessa episoder eller ej. Får gräva lite i trådarna här med sökfunktionen kanske. Aja, plugg som gäller nu, får kika klart på serien i kväll. (bah)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste kolla upp om serien är helt slut efter dessa episoder eller ej. Får gräva lite i trådarna här med sökfunktionen kanske. Aja, plugg som gäller nu, får kika klart på serien i kväll. (bah)

 

Vad jag vet så är det inte planerat en andra säsong på Ghost Hunt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okaj! Där ser man. Aja, har ju 4 episoder kvar att avnjuta... sätter igång på direkten. Kanske får man godtyckligt med closure av dem, men jag tycker i regel att många serier lämnar lite för många dörrar öppna, framförallt när det gäller karaktärsrelationer och dylikt. Aja, ska inte ropa hej än. Tjo så länge... nu ska jag glo. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...