Hoppa till innehåll
cainz

Hur ser ni ut?

Rekommenderade inlägg

Soverejn: ChinPo, en äkta nihonjin i en gaijins kropp! (  ゜▽゜)

Då var det min tur! Har knappt några bilder på mig själv som inte är flera år gamla, men här är bästa jag kunde hitta från fjolåret, där jag äter en aning för mäktigt smakande radiokaka med hjortronsås på Sveriges äldsta restaurang med en bister min:

au6xs5.jpg

Heh, rätt representativ ändå. Om man däremot ska hitta en bra bild där jag också ler så får man gå tillbaks till 2009 då jag spelade airsoft:

nleu4n.jpg

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hjortronsås/sylt är gott... Men vad fan är en radiokaka!? Blev tvungen att googla på det. Jag kan se liknelsen... hahahapicki_img_0202.jpgradio4.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Förra året när jag phöste (var fadder till de nya på universitet) så tog vi lite bilder som man kunde ha som profilbild på Facebook och andra sociala-medier. Två av mina kompisar hade tråkigt den dagen och tyckte att de skulle krydda till bilderna lite, bilden nedan är resultatet.

39894615_1941061572617161_1590358297297289216_n.thumb.jpg.948409da5e54f8d8666051d67d1f3881.jpg 

• Gillar 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Verkligen utmärkt konst! - gillar verkligen kraften som fångas upp i bilden, får ju inte glömma den fina klädseln heller!

Redigerad av hautahauta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu