Hoppa till innehåll
Anime.se

Hur ser ni ut?


cainz
 Share

Rekommenderade inlägg

Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. :colonthree:

 

I övrigt måste jag tillägga att Sayas snöskäggiga bild är episkt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. :colonthree:

Forumavatarerna är ju hur vi egentligen ser ut, i själen! Det vi postar här är bara de "visningsbilder" verkligheten har tvingat på oss. :wink:

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. :colonthree:

 

tittar lite snabbt på sin avatar.. nej.. ingen underårig tjej med tefatsstora ögon där :P :wink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tittar lite snabbt på sin avatar.. nej.. ingen underårig tjej med tefatsstora ögon där :P :cool:

Oj, det har du rätt i. Jag får ändra lite. :heart:

 

Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. Och en robot. Och en katt. Och en lampa...eller nej, den sista var visst inte kvar längre. :happydrop:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Måste säga att de där MegaMan-tavlorna är helhippa, Skutty <.<

Tack! Det är pärlplattor! I sin helhet: http://nanimono.net/bilder/megamanwall.jpg. Minns inte exakt hur många pärlor som gick åt, men i runda slängor ca 20,000. :D

 

 

Macarons... *3* Svåra att göra? Och jag håller helt med Klibbnisse, för awesome.

 

Blir man klippt så får man en fluff-frisyr på köpet!

Tack! :D Och angående macarons så har de lite av ett temperament (smeten är väldans fuktkänslig t.ex.), men jag tycker inte de är så svåra som folk försöker få dem att låta. :3 Jag skulle ranka dem som medelsvåra bakverk!

 

Och jag älskar fluffet man får när man precis varit och klippt sig, it's magic~!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...