Hoppa till innehåll
Anime.se

Den stora jultråden 2007


Timotei
 Share

Rekommenderade inlägg

Imorgon är det Lucia! Hur brukar ni fira detta? Är det någon annan här som brukar gå upp toktidigt och titta på Luciamorgon på TV?

 

Jag kommer ihåg den tiden då man gick i lågstadiet, och man fick gå och titta på Luciatåget i skolan. Det var tider det. Denna tradition höll sig visserligen i högstadiet och gymnasiet, men de senare varianterna innehöll ofta rockversioner av diverse luciaklassiker. Inget ont om nyskapande Luciafirande, men det var ändå något visst med de där ultraklassiska föreställningarna i småskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jag hade personligen uppskattat en privat luciaföreställning med en riktigt söt lucia. Naturligtvis skulle de komma hem till en också så att man kan uppleva det hela från sängen.

 

Kommer inte göra något speciellt men luciastämning är rikigt nice faktiskt, om man kommer ihåg hur det var förr när man vara mindre och de hade framföranden och shit i skolan. Fina sånger osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

äh. har inte önskat mej någonting i år.

jag brukar aldrig få grejerna jag önskar mej ändå, så jag ser till att köpa dem själv istället.

 

Det blir väl det vanliga. Lite kläder, godis, pengar och random junk som man inte har så mycket nytta av.

Höga förväntningar? jag? nä inte direkt ;)

Julen handlar numera om julmat för min del hehe.

...och låååånga dagar då man ska vara social med släkt -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Önskat mig Uncharted och så pengar, kanske lite snygga kläder och ett par nya skor(fast det köper jag antagligen själv).

 

Hur som helst så kvittar det vad jag får, jag är nöjd sålänge jag får fira jul med min familj och ha trevligt. Det är världens bästa julklapp enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

äh. har inte önskat mej någonting i år.

jag brukar aldrig få grejerna jag önskar mej ändå, så jag ser till att köpa dem själv istället.

 

Det blir väl det vanliga. Lite kläder, godis, pengar och random junk som man inte har så mycket nytta av.

Höga förväntningar? jag? nä inte direkt ;)

Julen handlar numera om julmat för min del hehe.

...och låååånga dagar då man ska vara social med släkt -.-

 

och jösses va jag hade fel O.o

 

Jag fick en ipod nano av syrran :D

 

jay! Nu kan jag se på anime på tåget!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick massor av användbara grejer som jag har nytta av när jag flyttar om ett par månader :)

 

Jag fick en ipod nano av syrran :D

 

jay! Nu kan jag se på anime på tåget!

Jag provade att kolla på anime i min mobiltelefon på bussen. Kan säga att det var ganska hopplöst då det var omöjligt att hålla den i en bra position så nacken eller ryggen inte blev lidande. Tåger kanske är bättre om det finns bord eller nerfällbara brickor :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...