Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

så har man landat i stora mörka skogen då.

*suck* ingen anime förän i januari för min del. Och någon Manga kom aldrig fram i tid heller innan jag åkte. J-a sfbokhandeln.

 

Såhär dax ska man ju se på anime innan sängdax ju! Jag känner redan abstinensen komma krypande.

 

*lägger sej och lyssnar på soundtracks istället*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inatt/imorgon utför jag Operation "No sleep for the wicked".

Det vill säga, jag ska inte sova för jag tänker absolut inte missa paketet som kommer idag med DHL Express. Sista chansen innan julhelgen. Tjejen på Kundtjänst skulle se till att kuriren ringer min mobil innan han kommer fast det kan man inte lita på.

 

Och detta betalar jag hundra dollar för. >_-

Dom är extremt snabba i alla fall, beställde i Tisdags och dom försökte leverera det redan i Torsdags men då sov jag självfallet. Mindre än två dagar för orderhantering, transport i Kanada, flygtransport från Kanada till Göteborg, tullen och sedan kurir till min dörr. Inte dåligt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag visste ju faktiskt ej att paketet skulle komma fram så snabbt. >:(

Men dumt nog så kollade jag Waybill numret innan jag lade mig vid sex-tiden på morgonen och då stod det att den gått igenom tullen och hade överlämnats till kurir, men trodde inte att kuriren skulle köra till mig direkt. ;o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tar jag med mig min laptop till mormor. Detta innebär att abstinensen inte kommer komma smygande förrns om en vecka - det är så mycket anime som får plats på hårddisken.

 

Jag kommer missa sista delarna av Minami-ke. Och massor av Clannad. Boäeh. Förhoppningsvis får jag några dvd-boxar i julklapp (I wish).

 

@ Induce: Det var en tenta. I fucking elektriska nät och system. Jag får inte ens bygga ett lågpassfilter i den här kursen, den tar epic fail till en sådan nivå att ingenting längre kan mäta sig.

 

Det roligaste är att jag fortfarande (även efter att ha läst kursen) inte har en aning om hur jag skulle bära mig åt för att bygga en hörlursförstärkare (även om jag antagligen skulle förstå kanske 10% av ritningarna, om jag hittade några). Fail.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag kl 3 när jag var på väg hem så var jag nära på att bli misshandlad av 3 skinheads. Som tur var såg några detta och ingrep innan jag fick några allvarliga skador.

 

För övrigt ska jag hålla animémarathon ikväll där jag, Timotei(?), M och Mogge ska delta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill inte direkt sprida något skit här men enligt Mr X så verkade det handla om något obetydligt skräp som ni kunde ha löst på 5 min tillsammans.

 

Förresten, finns det inget varningsystem, typ 3 varningar där 3:e resulterar i en ban?

 

Hur som helst så är det tråkigt att det ska behöva bli såhär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror helt och hållet på hur söt man är. Om du kollar på mig t.ex, jag råkade lista länkar till olagliga sidor där man kunde ladda hem anime, men eftersom Sceleris är så tokförtjust i mitt rågulliga utseende så hade han överseende med detta.

 

Håriga bestar som JockeII faller dock utanför dessa undantag.

 

Just kidding. Vad har hänt egentligen? Har han blivit sparkad från forumet eftersom han är ett asshole vad gäller miljö? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill inte direkt sprida något skit här men enligt Mr X så verkade det handla om något obetydligt skräp som ni kunde ha löst på 5 min tillsammans.

 

Förresten, finns det inget varningsystem, typ 3 varningar där 3:e resulterar i en ban?

 

Hur som helst så är det tråkigt att det ska behöva bli såhär.

 

När man svarar på en andra vänlig varning på en dag med "käft" så blir det som det blir, då ber man om det, inte permbann iaf så det kan ni hälsa honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...