Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Meningslös fakta: Elfen Lied är mycket intressantare än java projekt.

 

Ett av dem har deadline om 12 timmar. gissa vilket. :S

 

Kan det vara javaprojektet? För Elfen Lied är bara ca 6 timmar långt och det hinner du med marginal.

Den ena är nu nästan klar.

den andra inte.

deadline är om 10 minuter... fuck it. -.-

 

...men nu vill jag se hur det slutar! Måste man jobba hela dagen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag ser en deadline som swishar förbi så brukar jag alltid lämna in det jag har, fast i ett jättekonstigt filformat (oftast .dvi, eller ibland någonting ännu värre) - jag brukar få ett mail inom några timmar där det står "jag kan inte läsa din fil, plx send new one, noob". Sen gör jag det och då dyker det lite magiskt upp ett par sidor till i filen.

 

Heheee...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rakade bort en polare ögonbryn igårnatt när han däckat o ritade dit ett nytt med en svart markeringspenna. XD fan att man missa hans reaktion när han märkte det, eller reaktionen av dom på hans jobb när han kom dit idag. :P

 

Jag skulle lätt slagit ner den som skulle ha gjort något sådant på mig, och aldrig mer träffat den idiot till människa. Avskyr sådana "skämt". Lär ju ta ett tag för hans ögonbryn att växa ut igen... kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle lätt slagit ner den som skulle ha gjort något sådant på mig, och aldrig mer träffat den idiot till människa. Avskyr sådana "skämt". Lär ju ta ett tag för hans ögonbryn att växa ut igen... kul.

 

sånt är livet ibland. XD

 

EDIT: bästa var väl dock att han raka det andra för att dom skulle matcha varandra. rofl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Onödig fakta deluxe: Nu har jag varit utan snus i exakt en vecka. Jag är själv förvånad över hur lätt det har varit eftersom jag i typ 7 års tid haft en prilla inne såvida jag inte äter eller sover. Eller ja, ofta åt jag med prilla under läppen också. :rolleyes:

 

Anyhow... yay för mig! Det började som en kul grej, lite sådär "bara för att". Troligtvis kommer jag trilla dit ordentligt första gången jag dricker alkohol. (Det är för övrigt också sjukt revolutionerande att det har gått en vecka utan alkohol)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Buhu, jag hatar " Jobbgaranti programmet för ungdomar ". Varför ska det börja kl 09:00? Det kunde åtminstone börjat kl 12:00 och pågått till 13:00.

 

 

:sleep:

 

Sök jobb på något bemanningsföretag. Enklaste sättet att få jobb nu för tiden.

Inga höjdarlöner, men man får ett jobb iallafall.

Dock rätt trist om man, som jag, egentligen inte vill jobba som konsult.

I dagsläget vet jag bara att jag har ett jobb efter jul. men inte vad eller var. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...