Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)


Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

En av anledningarna till varför man inte tog med sej någon anime "hem" över jul.

Kollade precis en Higurashi AMV på youtube. syrran traskar förbi och undrar varför jag kollar på barnprogram. :P

Se till att kolla på Koi Kaze nästa gång och erbjud henne att stanna och titta ett tag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aaaah. underbart.

Efter två veckor med anime-abstinens har man slutligen kommit hem igen.

Planen för kvällen var anime-frossa.

Och det blev en fullkomlig orgie i anime.

4 avsnitt Air, 5 avsnitt FMP, smygkikade på 5 cm per second och avslutade med första avsnittet Code Geass.

Men nu måste man väl slita sig och däcka i sängen istället...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shit, jag är sjuk på nyår. Who cares?! Låt mig få sova...

Men det var väl ingen bra idé heller? :P

Varför ska alla bli sjuka nu för tiden?

Krya på dej.

Haha, kan tyckas. Men bättre att jag blir sjuk än någon annan som faktiskt bryr sig om att fira nyår. För mig spelar det inte den minsta roll. Jag var sjuk förra nyår också, sov faktiskt på tolvslaget. I don't see what's so special with it really...

 

Men Gott Nytt År för all del :>

 

Och grattis till tillfriskningen Skatan, vad det nu må ha varit som bråkade med dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En trailer till det senaste Tales of-spelet har kommit ut!

 

Ser ytterst lovande ut. Spelet ska tydligen komma främst till Xbox 360, så jag hoppas det blir en fortsättning på trenden att inkludera det japanska talet i RPG-spel.

 

så vitt jag har förstått så är det bara rykten om vilken konsol det ska komma till än så längre... hur som helst dem börjar bli riktigt grymma på cellshading nu!

 

och nu ligger det nästan 1cm snö på marken! rekord för i år (och förra året)!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...