Avathar Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Nu har jag kickat igång Anime.se version 2.9. Den enda förbättringen ni kommer uppleva i den här versionen är prestandaförbättringar så lämna gärna en kommentar om hur ni upplever sidan prestandamässigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 prestanda 10/10 epic win Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Som jag sa till Avathar över telefon: "Det är som att man kör sidan lokalt på sin dator." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 26, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Errr...ursäkta avbrottet....uhm...kopplade nätkablarna fel när jag flyttade den lite snabbt....det är flaskis fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 flaaaaskiiiiiiis...! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Ja... undan går det, väldigt trevligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 27, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 inget kul hittat ännu, buggar osv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 inget kul hittat ännu, buggar osv? Tror jag har hittat en, någon användare eller vad det är vid namn Avathar skriver lite på forumet ibland, du lär ju fixa det. ;) Nej men tycker att sidan gå riktigt bra nu, inte alls segt som den gjorde ett tag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Är det bara för mig som det tar extremt lång tid att öppna bilder som förminskats för att passa forumets bredd? Det låter kanske mer som ett fel med webbläsaren, men har provat att starta om utan bättre resultat. I övrigt funkar det väldigt snabbt och bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Riyu, anledningen är att de bilderna är länkade till en extern site. Och sidor som t.ex imageshack.us och ibland photobucket är riktigt sega 75% av tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 28, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Riyu, anledningen är att de bilderna är länkade till en extern site. Och sidor som t.ex imageshack.us och ibland photobucket är riktigt sega 75% av tiden. Word, det fixar vi dock i version 3.0 om inte i v 2.9.9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Mjaaaa... bilduppladdningen för avatarer verkar inte fungera som den ska <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Mjaaaa... bilduppladdningen för avatarer verkar inte fungera som den ska <.< Vadå, jag ser ju din avatar :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Mjaaaa... bilduppladdningen för avatarer verkar inte fungera som den ska <.< Vadå, jag ser ju din avatar :O Värst vad du ska vara märkvärdig då! (äum, nej, precis som Klibbnisse själv ser jag den inte heller) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Mjaaaa... bilduppladdningen för avatarer verkar inte fungera som den ska <.>Är du en av dem som kör utan www i adressen? Kanske är något med det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Mjaaaa... bilduppladdningen för avatarer verkar inte fungera som den ska <.< Vadå, jag ser ju din avatar :O Värst vad du ska vara märkvärdig då! (äum, nej, precis som Klibbnisse själv ser jag den inte heller) sssssch, du skulle ju säga att du också ser den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Mjaaaa... bilduppladdningen för avatarer verkar inte fungera som den ska <.< Är du en av dem som kör utan www i adressen? Kanske är något med det. Nepp, bytte till www för längesedan eftersom att man riskerade att få alla sina trådar markerade som lästa med ett litet felklick ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet maj 3, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Mjaaaa... bilduppladdningen för avatarer verkar inte fungera som den ska <.>Är du en av dem som kör utan www i adressen? Kanske är något med det. Nepp, bytte till www för längesedan eftersom att man riskerade att få alla sina trådar markerade som lästa med ett litet felklick ^^; Känns som att jag måste fixa det, måste nog dock in i koden för att få det att fungera tillfredställande... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet maj 3, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Är jag den enda som tycker att det är väldigt rörigt med www? Antag att man är på en forumsida med www. Om man klickar på "forum" högst upp på sidan kommer man till forumet utan www. Om man först klickar på "hem" och sedan på "forum" kommer man till forumet med www. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 3, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Är jag den enda som tycker att det är väldigt rörigt med www? Bara ett litet misstag i forummallen (absoluta istället för relativa länkar). Fixat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 4, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2010 skulle inte problemet enkelt kunna lösas med en liten rad i .htaccess som påtvingar www? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg