docster Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Vilka spel längtar ni till? Här nedan följer en lista på några spel jag längtar till. Hearts of Iron 2 - Bilder Rome: Total war - Bilder Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945 - Bilder Brothers in Arms - Bilder Half-Life 2 - Bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Helt klart WoW, och Diablo 3, ifall det nu kommer ut.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 De spel jag väntar på just nu är följande: Grand Theft Auto: San Andreas Suikoden IV Silent Hill 4: The Room (Fast jag är ganska orolig över att jag kommer att bli besviken på Silent Hill 4, så det spelet får gärna dröja ett tag till...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Fable,Halo 2 och Nya Legends of Zelda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bao Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Jag ser framemot Secret of mana 4 Suikoden 6 Streetfighter 32 Resident Evil 56 Final Fantazy 98 Undrar hur gammal jag kommer att vara när dessa släpps! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet september 2, 2004 Anmäl Share Skrivet september 2, 2004 Planeshift; http://www.planeshift.it/main_01.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Helt klart WoW, och Diablo 3, ifall det nu kommer ut.. Starcraft 2 lär nog komma ut före tror ja Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Brothers i arm väntar jag på.. det verkar jävligt grymt :) starcraft2.. kommer det ,o ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Jag längtar till: Finalfantasy XII GTA: San Andreas Kingdomhearts 2 WoW Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 De spel jag ser fram emot just nu: * Resident Evil 4 * The Legend of Zelda * Tales of Symphonia * Half-Life 2 * Baten Kaitos (skrev jag rätt?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 På rak arm: :: Fable :: World Of WarCraft :: Final Fantasy XII :: Devil May Cry 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Ett spel som ni har missat är Starcraft Ghost Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Ett spel som ni har missat är Starcraft Ghost ARghh Zergsen är på tok för rena! De dreglar ju inte äns! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Grand Theft Auto: San Andreas. Har fått sådan gta-feber att jag spelar om alla spel. Är på Vice city nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Tekken 5 Starcraft: Ghost Devil May Cry 3 Grand Theft Auto: San Andreas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Metroid Prime 2: Echoes Zelda 2 (Gc) Starfox adventures 2 Metroid och Zelda är måsten för ALLA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Nya zelda spelet så klart, vad annars? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Längtar efter: Megaman Zero 3 The King of Fighters 2004 Neo Geo Battle Coliseum The Legend of Zelda: The Minish Cap Viewtiful Joe 2 Tales of Symphonia Baten Kaitos Megaman X: Command Mission Megaman Battle Network 4 Megaman Battle Network DS Castlevania DS Super Mario 64x4 Mario Party 6 KOF: Maximum Impact Naruto Gekitou Ninja Taisen 3 SNK vs. Capcom: Chaos SNK vs. Capcom: Chaos 2 Capcom Fighting Evolution Några önskespel: Megaman, Protoman & Bass Megaman 9 Megaman Zero 4 Megaman Collection 2 Capcom vs. SNK 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Paper Mario till GCN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 JAK III DET KOMMER KROSA!!!!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Jag ser väldigt mycket fram emot en fortsättning på Golden Sun serien. Det är väll inte någon uppföljare utanonserad än men jag väntar redan. GTA: San Andreas längtar man ju också rätt mycket efter. Överhuvudtaget många uppföljare: Zelda, Metroid, Resident Evil och Silent Hill. Men det är nog ändå Animal Crossing som ligger högst på önskelistan just nu. Har väntat otroligt länge på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 3, 2004 Anmäl Share Skrivet september 3, 2004 Half life 2 och Tribes: Vengeance..me med mera... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Har en massa titlar som jag ser fram emot men just nu kommer jag inte på något mer än Fable, herregud!!! Jag blir gråtmild av att se trailers på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 vill ha mech assult nu annars får jag DAMP!!! (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 lung Doddis, lungn. 1. Final fantasy 13 (vet inte vad det heter) 2. Monster Hunter 3. Metal gear solid 3 . Snake Eater 4. World of Warcraft ja, det var väl allt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg