Hoppa till innehåll
Anime.se

Spel ni ser fram emot


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jaa, just det. Fallout 3 hade jag helt glömt bort. Ettan och tvåan var ju helt underbara, hoppas nu bara att dom lyckas få till den gamla hederliga "Det är 50-tal i framtiden och allt är trasigt" stämningen.

 

Elder Scrolls VI har dom hållit på med sen -02 och det kommer till Xbox 2 och Playstation 3, så jag skulle tippa att det kommer runt 2006.

 

Vill ni se en ingame bild från spelet? Varsågoda!http://www.elderscrolls.com/images/oblivcvr/oblivcvr01B.jpg

 

Ni kanske inte tror mig när jag säger att detta är en ingamebild (precis som jag först gjorde), om ni vill ha bevis så är det bara att traska in på deras officiella hemsida, http://www.elderscrolls.com/, klicka er förbi introt och sedan läsa vad det står där (And yes, that's in-game art on the cover.).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heliga makaroner! Ett nytt kapitel i "The Elder scrolls". Varför har jag inte blitt informerad. Väntar spänt på bilder och information. Men hur ska det gå om de samtidigt håller på med Fallout 3?

 

VAA! Ett nytt elder scrolls! och fallout 3!

 

Vet inte hur många gånger de har sagt att det las ner :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan min 5 år långa prenumeration av PCG slutade, och jag inte tyckte att det var värt att fortsätta(för ett halvår sedan), så har jag tappat kollen på kommande spelen :(

Jag är sällan inne på spelsidor, men det händer väl, och de största titlarna får man alltid reda på, förr eller senare.

 

Så av de jag fortfarande har koll på "vad de är":

 

World of Warcraft

Halflife 2

NHL2005(kommer väl ut i veckan)

Medal of Honour 2

Call of Duty expansionen(även om jag troligen inte orkar fixa den)

Fable, PC versionen

 

De enda av dessa som jag garanterad ska ha är NHL2005 och World of Warcraft, de andra är frågetecken(klart jag ska testa HL2...).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...