Hoppa till innehåll
Anime.se

Sommarspelturnering för Anime.se!


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har inte BF3 men menar du några som ska övervaka eran match?

 

Njaeh, mer i stil med att man behöver vara 8 spelare för att starta eller något i den stilen (vi är ju 4 pers - 2v2), samt för att inte randoms ska joina och "förstöra" så behöver vi 4 pers som kan springa runt lite med inte "påverka" matchen i sig ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Under Anime.se:s sommarspelturnering 2014 spelades en match där fyra modiga personer prövade sina nerver genom att under en timme utsätta sig för skräckspelet Outlast.

De fyra spelarna saknas ännu; denna video är allt man hittat.

 



(Matchen mellan lag 3 och 4 gick ut på att spela längst, dock max en timme, av Outlast utan att bli för rädd; det blev oavgjort. Här är min fullängdsvideo, fast det händer inte så mycket där.)
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, det där med handen missade jag förra gången jag kollade på videon. Jag i min inspelning är inte lika cool som Sceleris, inte lika rolig som Zeedox och inte lika modig som drend (att spela i ett kolsvart rum) men det jag kan stoltsera med är att jag kommer längst på en timme. Bra jobbat allesammans. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Youtube påstår att jag bryter mot upphovsrätten, i del 2 som jag precis laddade upp identifierades Lisa - Crossing field (Sword art Online Introt) som var en av låtarna som vi spelade i klippet. Youtube stängde av ljudet i hela videon. Kommer försöka göra en "så här gick det" video om ni är intresserade av massa siffror...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Matchen mellan lag 2 och 4 kommer förhoppningsvis att livesändas på twitch, testet gick bra så vi håller tummarna. Kampen kommer att avgöras i Battlefield 3 och spelläget blir bäst av 3 i ESL's föredetta 2vs2 Conquest small, kamp om Bravo flaggan på kartan: Grand Bazaar. Livesändningen kommer att startas vid 21:00 ikväll om det inte dyker upp några förhinder.

 

Länk: http://www.twitch.tv/soverejn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lag 2 går iväg segrandes över lag 4 med 3-0 där den sista rundan som spelades för äran var väldigt jämn då lag 4 med lite list, lyckades bryta sig igenom våran försvarslinje och senare låsa ute oss från B-flaggan. 3:e rundan slutade med en vinst med endast 12 tickets kvar.

 

Här är länken till hela videon: http://www.twitch.tv/soverejn/b/552493416

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...