Hoppa till innehåll
Sceleris

Sommarspelturnering för Anime.se!

Rekommenderade inlägg

Det är på lite kort notis och i elfte timmen, men jag behöver också dra mig ur. Jag har tajt om tid de kommande dagarna och flyger till Stockholm på fredag och har ingen möjlighet att delta förrän jag är tillbaks. :manlytears:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

jahapp, då vart det bara jag kvar i lag 5 xD

Kom hem tidigare än jag hade väntat mig, så skulle kunna vara stand-in för något lag om det tillåts. Dock så har jag ingen mic just nu, får se när den kommer på posten.

Hmm...? ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag och Brezals tog av finhandskarna och duellerade i Starcaft 2 för några minuter sedan representerande lag 2 och 5. Lag 2 fixade biffen efter att ha spelat ganska usel Starcraft förra matchen och visade sig värdig igen. =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Lag 2 gick segrande ut från Twisted Treeline över lag 3, plus en vänskapsblandmatch med riktigt tokiga vändningar i en och en halv timma.  :reallyhappy:

Good game everyone.

• Uppröstad 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Har uppdaterat förstainlägget, med poänglista. Återigen, genom matcherna så får lagen poäng – 3p vid vinst, 1p vid oavgjort, 0p vid förlust – och det lag som har mest poäng i slutet vinner turneringen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Eventuellt 4 pers som har lust att springa runt och indirekt afka på bf3? :D

Detta för imorgon då, om vi inte lyckas hitta ett annat alternativ.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Eventuellt 4 pers som har lust att springa runt och indirekt afka på bf3? :D

Detta för imorgon då, om vi inte lyckas hitta ett annat alternativ.

Jag har inte BF3 men menar du några som ska övervaka eran match?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag har inte BF3 men menar du några som ska övervaka eran match?

Njaeh, mer i stil med att man behöver vara 8 spelare för att starta eller något i den stilen (vi är ju 4 pers - 2v2), samt för att inte randoms ska joina och "förstöra" så behöver vi 4 pers som kan springa runt lite med inte "påverka" matchen i sig ^^;

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Så nu fick jag ihop det klippet, härnäst är matchen mellan mig Brezals.

Denna gången blev det lite Wub Wub ändå.  :wink:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Under Anime.se:s sommarspelturnering 2014 spelades en match där fyra modiga personer prövade sina nerver genom att under en timme utsätta sig för skräckspelet Outlast.

De fyra spelarna saknas ännu; denna video är allt man hittat.

(Matchen mellan lag 3 och 4 gick ut på att spela längst, dock max en timme, av Outlast utan att bli för rädd; det blev oavgjort. Här är min fullängdsvideo, fast det händer inte så mycket där.)
  • Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hahaha!

Sceleris: jag kan inte sluta lé varje gång du är helt iskall vid varje jumpscare och drar ett diskret leénde kort därefter.

"Hah, är detta det bästa ni har att kasta mot mig..."

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Haha, det där med handen missade jag förra gången jag kollade på videon. Jag i min inspelning är inte lika cool som Sceleris, inte lika rolig som Zeedox och inte lika modig som drend (att spela i ett kolsvart rum) men det jag kan stoltsera med är att jag kommer längst på en timme. Bra jobbat allesammans. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Youtube påstår att jag bryter mot upphovsrätten, i del 2 som jag precis laddade upp identifierades Lisa - Crossing field (Sword art Online Introt) som var en av låtarna som vi spelade i klippet. Youtube stängde av ljudet i hela videon. Kommer försöka göra en "så här gick det" video om ni är intresserade av massa siffror...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Matchen mellan lag 2 och 4 kommer förhoppningsvis att livesändas på twitch, testet gick bra så vi håller tummarna. Kampen kommer att avgöras i Battlefield 3 och spelläget blir bäst av 3 i ESL's föredetta 2vs2 Conquest small, kamp om Bravo flaggan på kartan: Grand Bazaar. Livesändningen kommer att startas vid 21:00 ikväll om det inte dyker upp några förhinder.

Länk: http://www.twitch.tv/soverejn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Lag 2 går iväg segrandes över lag 4 med 3-0 där den sista rundan som spelades för äran var väldigt jämn då lag 4 med lite list, lyckades bryta sig igenom våran försvarslinje och senare låsa ute oss från B-flaggan. 3:e rundan slutade med en vinst med endast 12 tickets kvar.

Här är länken till hela videon: http://www.twitch.tv/soverejn/b/552493416

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Detta innebär då att lag 2 har spelat färdigt alla fyra matcher med 3 vinster i bagaget. Nu behövs en semester för våra svårt sargade nerver. =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu