Mellow Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 Jo, jag sökte på ondingar och bad guys i sök grejen men inget kom fram så jag hoppas ingen har gjort en sådan tråd :P Till saken, vem är eran favorit bad guy, antagonist! Anderson i Hellsing är ju tex en, Vicious från Cowboy Bebop är också en, även Akabane aka Dr. Jackal från Get Backers! Ge mig nu era smaskiga bad guys, om ni orkar (jag orkar iallafall inte, eller jo kanske senare) skriv gärna varför de är era favorit bad guys! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet september 21, 2004 Anmäl Share Skrivet september 21, 2004 Hisoka från Hunter X Hunter är en riktig favorit, men han är svår att kalla bad guy, detsamma gäller min andra kandidat Akabane Kurodo, som även han är svår att kalla bad guy. De båda är så egoistiska och ändå ganska neutrala. Visserligen så kan man kalla det bad guys, det gör det, dem är inte snälla liksom? ^^ Atobe i Prince Of Tennis. Han kan man väl anse som lite "Bad Guy" Iaf attityds mässigt. Diggar honom iaf^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Azon Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Ja, Hisoka är verkligen en favorit! :D Annars skulle jag säga Vice Principal Uchiyamada i GTO! hehe! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Phemt från Bärsärk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 ingen anning . . . Frezer i Db z karnse? nää . . . . gillar icke dummisar dem får bara spö :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Hmm får nog säga Vicious från Cowboy Bebop, hela han är bara ondska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Jag får nog ta tillbaka det om Akabane i Get Backers, som ElgeN sa är han mera egoistisk, han gör vad som helst bara han får ut något på det, gott som ont :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Så svårt med dessa favoritfrågor. Agent Smith från The Matrix för att han är råcool. B) I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species. I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment, but you humans do not. You move to an area, and you multiply, and multiply, until every natural resource is consumed. The only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet, you are a plague, and we are the cure. eller var det anime bara? Då blir det Katsuhiko Jinnai från El Hazard serien för hans skratt. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Harry i Gungrave. Han är helt klart den värsta, ryser när man ser han :) Annars är Darcia i Wolf's Rain en annan favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nara Shikamaru Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 måste nog va lite mainstream och säga orichamru från naruto annars e ju Vicious från CB riktigt fin han med och sen har vi ju chroichle alchemist från FullMetal Alchemist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blade XL Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Det är ju helt klart Heitanichi (Hisataru) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Takashimadeira från Animation Runner Kuromi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Griffith från Berserk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Itachi är bäst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Jag får nog hålla med elgen där. Atobe om man nu kan kalla honom "badguy" så e nog han en av favoriterna. Han e jävligt fräck, tyken och allmänt grym! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Legato från Trigun är ju ruskigt grym, och Hisoka från HxH är ju inte pjåkig han heller :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Char Aznable har den coolaste stilen iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Zabuza från naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Hmm.. gillar Orochimaru i Naruto och så diggar jag hon tjejen i FMA... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Orochimaru Itachi Kabuto hmm vet inte vad han heter redigt men en kille i Peace maker of kurogane som är page till en ond kille, han har vit hår och är rätt kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 1, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Scar i FMA ä en riktigt bra bad-guy, först så hatar man verkligen honom sedan får man veta varför han gör som han gör och man börjar gilla honom, det är så den perfekta bad-guy'en ska vara tycker jag. Genom onda ondingar, hmm, Incognito från Hellsing kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Krad i DNA och Itachi i Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Gillar INTE Krad.. han är så gayig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Gillar INTE Krad.. han är så gayig :P Hah, men är inte hela DNA liite gayig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryoko Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Naruto: Itachi Orochimaru Inuyasha: Sesshomaru sen vet ja inte....:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg