Hoppa till innehåll
Anime.se

Speltajm: Overwatch gratishelg 19-20 november


MathJuice
 Share

Rekommenderade inlägg

497.gif

 

Overwatch sätter igång en gratisomgång nästkommande helg, så varför inte utnyttja det till fullo och rusta upp med lite speltajm! Allt är gratis, allt är spelbart, det finns även custom games så vi kan dippa i slumpmässiga grupper eller köra Civil War style. Intresserad? Skriv ett inlägg för att visa ditt intresse för Justice!

 

Datum: Söndag den 20:e.

 

Tid: 19:00. Passar perfekt efter Bolibompa.

 

Verktyg: Vi har servrar i både Discord och Teamspeak så vi har valmöjligheter.

http://www.teamspeak.com/?page=downloads
https://discordapp.com/

 

Mer info om spelet, helgen och hur du installerar:

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20372506

 

Livestream via twitch.tv/mathjuice.

 

Bekräftade deltagare: MathJuice, Sceleris, Truly, Soverejn, Volbla

 

Heroes never die!

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, jag är intresserad av att pröva. Se vad det är för ståhej. (Man ser ju så mycket memmaterial överallt!) Skriv upp mig.

 

Ser på den länkade bloggen att det är spelbart från fredag 18 november kl. 20:00 till tisdag 22 november kl. 01:00. Då hinner man ladda ner och bekanta sig med spelet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur mycket spelas det nu då?

 

I början kändes det som att alla och deras mamma spelade, men nu får jag liksom intrycket -- bara magkänsla -- att antalet aktiva spelare sjunkit med typ 97 procent. Fortfarande populära karaktärer, verkar det som, men mycket färre aktiva spelare. Kanske därför de kör gratishelg: inte bara för att locka snåljåpar som jag (400 spänn, hu!) att prova och sedan köpa som grädde på moset, utan för att det faktiskt behövs skjutas in en massa nytt blod.

 

Vad tror ni? Och, kanske viktigare, är spelet värt pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur mycket spelas det nu då?

 

I början kändes det som att alla och deras mamma spelade, men nu får jag liksom intrycket -- bara magkänsla -- att antalet aktiva spelare sjunkit med typ 97 procent. Fortfarande populära karaktärer, verkar det som, men mycket färre aktiva spelare. Kanske därför de kör gratishelg: inte bara för att locka snåljåpar som jag (400 spänn, hu!) att prova och sedan köpa som grädde på moset, utan för att det faktiskt behövs skjutas in en massa nytt blod.

 

Vad tror ni? Och, kanske viktigare, är spelet värt pengarna?

Jag köpte det nån vecka efter launch pga hypen.

Spelade några kvällar, men har itne rört det alls på flera månader nu.

Det är ett ytligt polerat spel med väldigt väldigt stora brister både i det rent spelmekaniska, i karaktärsbalansen och i kontrollen.

Inget jag rekommenderar någon att lägga 400 spänn på.

  • Uppröstad 1
  • Nedröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...