Hoppa till innehåll
Anime.se

.hack//SIGN på TV4


zimeon
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 179
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

nån som såg avsnittet idag?

Just när de var som mest spännande igår så slutade de och man längtade redigt efter att se avsnittet idag. Men när ja satt på TVn så var hela avsnittet bara om saker som redan hade hänt i tidigare avsnitt.

Helt onödigt förlorade 30 min på det, och ja som har två prov tills imorn :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån som såg avsnittet idag?

Just när de var som mest spännande igår så slutade de och man längtade redigt efter att se avsnittet idag. Men när ja satt på TVn så var hela avsnittet bara om saker som redan hade hänt i tidigare avsnitt.

Helt onödigt förlorade 30 min på det, och ja som har två prov tills imorn :(

Det har inte hänt sådär jättemycket i serien så det är inte så svårt att komma ihåg vad som hänt så lite störande var det, jag trodde det bara skulle vara t.o.m. hälften av episoden men neeej... Jaja, nu ska vi inte vara såna, fortsättningen kommer ju trots allt imorgon (förhoppningsvis).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Svar från TV4:

"Jag beklagar vad som inträffat. Skälet till detta är att ett avsnitt vi fått gick utan ljud och då las ett annat in.

Detta är självfallet inte önskvärt då historien bygger på en följd av historier och att man inte förstår om man sänder dessa i fel ordning.

 

Ber om ursäkt, nu ska det vara på bana!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Return är väl avsnitt 25? Efter Return ska det komma 2 avsnitt till, Intermezzo och Evidence.

 

Det är ju sant, när man ser efter. Det är ju två stycken specialavsnitt efter seriens slut. Så det var alltså därför det stod "serie i 28 delar" på TV4:s hemsida... Men, nu har de tre avsnitt kvar att visa, på två dagar... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svar från TV4 på frågan varför avsnitt 25 hoppades över:

"Det var inget ljud och för att inte missa att sända sists avsnittet imorgon

valde vi att hoppa över ett, ledsen för detta och hoppas att vi valde rätt att

se till att ni får veta slutet. .hack//SIGN kommer även sändas i TV400 till

våren. "

 

Då finns alltså ingen annan utväg än att tanka hem det avsnittet och sedan se vidare, alltså...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...