Hoppa till innehåll
Anime.se

.hack//SIGN på TV4


zimeon
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 179
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Såg ni dagens avsnitt föresten? Tråkigt utfyllnads avsnitt som handlade om Mimiru (?) som powerexpade en n00b =).

 

Tråkig var den inte, precis som capadde sa så är det bra att dem andra rollerna får växa.

Dessutom tycker jag Mimiru är en cool/bra karaktär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar dom! Det är ju precis sånna här grejer som kan göra att dom lägger ner... att det kanske är hälften om inte mindre som vill se men som inte har kanalen >:(

 

 

 

j*vla tv4.... kan dom inte fatta att man vill se lite anime på tv......'

poke mon är sorgligt dåligt och yu-gi-ph! aldeles för kort...

yu-gi.oh äger men det är för kort.....

 

kan dom inte visa oss lite intresse med lite anime.....????

 

egentligen... vem f´'n har med i tv????+

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va???? men f*n vad jobbigt....

då måste man ju köpa digital tv... kapitalister.....

ett tips..... kolla på fullmetalpanic fumoffu

 

>:) död åt tv4....!!!!!!!! >:)

 

 

 

 

elaktomte:http://www.upc.se/ har om jag inte missminer mig. Dessutom, om du vill kunna se på Svensk teve, måste du (och jag, och alla andra med, för den delen) ändå köpa digitalteve för eller senare, det det "vanliga" tevesystemet snart ska till att avvecklas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va???? men f*n vad jobbigt....

då måste man ju köpa digital tv... kapitalister.....

Nämen fy! Så otroligt hemskt! Vi måste betala för att få avnjuta det som andra tillverkar för sitt levebröd. Så vedervärdigt fasansfullt!

 

>:) död åt tv4....!!!!!!!! >:)

Vadå, för att de var de första som tog in animé till TV?

 

Ursäkta, men jag var bara tvungen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara en fråga.(ledsen att ja inte skriver de på manga forumet men ja tycker att de är lite onödigt att lägga upp en helt ny tråd).

 

Hack//sign värkar även finnas i en manga märkte ja för ett tag sen när ja kollade på sfbok.

 

Hack//Legend of the Twilight Vol 1

 

"The World" är världens populäraste online-spel. Miljoner människor spelar, trejdar, bildar partyn och questar. 14-åriga tvillingarna Shugo och Rena har vunnit rätten att spela de legendariska figurerna "Kite" och "Black Rose". De är redo för vad som helst. Eller tror åtminstone att de är det. När level 1-spelare trashas av supermonster så snart de kliver in i spelet inser admin att något är fel. Kan Shugo och Rena lösa mysteriet och rädda "The World"?

 

 

Hack//Legend of the Twilight Vol 2

 

Shugo och Reina har nyss börjat spela The World, världens mest avancerade on-linespel, men de har redan blivit hjältar i spelvärlden. De har ett schysst spelparty och coola items, och nu har de fått sällskap av den vandrande AI:n Zefie som vägrar följa spelets regler. Men CC Corporation tänker aldrig tillåta ett fritt strövande program. Snart har våra hjältar debugger-gruppen Cobalt Knights hack

 

 

Hack//Legend of the Twilight Vol 3

 

När Rena och Shugo gav sig in i The World drömde de om att bli levande legender. Det slutade med att de hamnade i fängelse. Bråket om Shugos armband tar allt mer överspända former. Kommer våra hjältar att bli raderade? Eller kommer hela The World att gå under? Dramatisk och extra lång avslutning på serien.

 

 

är storyn likadan, vad ja har läst värkar den inte vara redigt likadan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

.hack var från början planerat att vara en "multimedia" story, anime/manga/konsolspel etc. Varje medium berättar sin del av storyn. Vill man ha hela måste man t.ex spela playstation spelet/spelen.

 

Det är alltså inte en anime som de senare bestämde sig för att göra en manga/spel av med nån liten sido historia.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rökarns alltså!

 

loggade in på anime.se för första gången på väldigt länge och vad är det jag ser? Anime på tv4! Och denna gång inte pokémon, digimon, yugioh utan en seriös anime liksom. Dessutom på bra sändningstid och på originalspråk med svenskt text.

 

För bra för att vara sant.

 

Och så tänkte jag att det började sändas 8 november på Tv4. Hur kan jag ha missat en sådan grej. Sen så läser jag lite till och då är det i en annan kanal som typ inte många har alls. Besviken, besviken.

 

När kommer någon seriös anime, typ Rurounin Kenshin eller dyl. på japanska med svensk text? Den dagen hoppas jag kommer snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...