Fjall Raven Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Oh me god hes got a helicopta! Klockan 00.00 idag släpps GTA:San Andreas mellan 22.00 - 00.00 får man på GAME provspela det och möjligtvis köpa T-Shirts och grejer och 00.00 köpa GTA. Själv kommer jag infinna mig på GAME direkt och sedan spela tills solen går opp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Själv väntar jag bara på att jag kommer hem från skolan imorgon. No need to rush. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Har förbokat spelet på EB Games och de sa att det finns framme kl 12.00 (vid lunch alltså). Fast hittar jag spelet tidigare i nån annanstans så skiter jag i min förbokning och köper det där istället. Sen ska jag spela oavbrutet i en vecka ungefär... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 om det är i samma stil som GTA3 så kommer spelet suga. GTA ska se ut som 1:an och 2:an gjorde. 3:an förstörde serien. synd, men tyvär sant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Tur att du är ganska ensam om den åsikten. GTAIII gick ju iof att spela med den gamla 2D-kameravinkeln men den valmöjligheten försvann när Vice City kom. Däremot släpps ju ett 2D-GTA till Gameboy Advance nu i dagarna. Det kanske passar dig bättre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Asså, overview sikten i gta1/2 var ju bara för tråkigt.. Sen gta3 har ju bara spelet förbättrats :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Båda är lika skoj tycker jag. GTA2 i nätverk var helt otroligt kul. Men det var åratal sen jag körde det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Du är inte ensam, Petus! GTA 1&2 kunde vara ganska roliga, men GTA 3&VC skulle jag inte lägga en krona på, och jag kommer nog inte ens att bry mig om att testa, eller ens titta åt San Andreas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Overview-kameran i de två första spelen var ju lite av grejen med GTA. GTA 3 och Vice City känns mer som vilket bilspel som helst, förutom att man kan köra vart man vill. Spelen är ju inte dåliga, men det känns väldigt lite GTA om dem. Dessutom är 3:an och VC inte lika "våldsamt" roliga att spela och man tröttnar snabbt på att åka runt och flumma och skaka av sig poliserna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 det är inte camera vinkeln jag stör mig på. det är gubben och alla andra föremål. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Gäsp. Jag kanske inte får spelet förrän på Onsdag. Bokade lite för sent så alla ex de har beställt in har redan blivit stulna av andra. Skall dock göra ett försök med att få det imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Det är ju den tredje dimensionen som nu gör det extra roligt att skaka av sig poliser nu när det finns så mycket nivåskillnader i städerna plus att bilarna nu till skillnad mot förr kan rulla runt och välta vilket alltid är trevligt och som tillför lite nya taktiker till biljakterna. Jag anser att GTA är en av de få spelserier som faktist lyckats med övergången från 2D till 3D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Gäsp. Jag kanske inte får spelet förrän på Onsdag. Bokade lite för sent så alla ex de har beställt in har redan blivit stulna av andra. Skall dock göra ett försök med att få det imorgon. Jag bokade mitt så sent som i onsdags men det verkar som Webhallen har skickat ett exemplar till mig. Jippi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Kolla in betygen, folk säger att det är det bästa till PS2 någonsin! http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914983.asp Själv har man inte en PS2 utan får vänta tills Pc versionen kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Jag längtar tills(om) det kommer till PC iaf. Det verkar som ett mycket välgjort spel, dock lite väl likt GTA vice city och GTA3, men jag gillade dem med så. Det blir nog inget storspel för mig ändå, jag har hitills tröttnat på alla GTA innan jag klarat dem(man gör mer eller mindre samma sak hela tiden). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Det ska komma till pc under maj 2005. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Det skall komma till pc under maj 2005. Ok, mer än ett halvår alltså, då kanske det är lite för tidigt för att börja längta :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Ja nu har jag spelat GTA i ca 9 timmar och SÅ jälva bra är det inte, lite för frit för min smak, men ändå bra. Tycker det är rätt facinerande att Rockstar kan hitta på så många olika uppdrag utan att det känns enformigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Bra spel fast hackig grafik, dålig framerate och bilarna kommer fortfarande ifrån ingenstans, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Bra spel fast hackig grafik, dålig framerate och bilarna kommer fortfarande ifrån ingenstans, Otur, det var det jag störde mig på rejält förr. Man ser en snygg bil som precis åker förbi en, vänder om, kör efter, och plöstligt är den borta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Spelet skulle troligen vara helt okörbart om det skulle hålla reda på 1000 tals bilar hela tiden. Så försvinnande bilar är nog ett sätt att spelet kan ha hyfsad fps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 30, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 Bra spel fast hackig grafik, dålig framerate och bilarna kommer fortfarande ifrån ingenstans, Rengör lasern, eller om du inte orkar det, vänd din playstation upp och ner så hackar inte spelet. Jag kan inte garantera 100 procent att det funkar, men för mig slutade det hacka helt när jag vände på min ps. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet oktober 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2004 För mig så brukade PS2:an stänga av sig när jag körde VC. Men sen tippade jag den och då funkade det bara fint. Förutom att det är skitvarmt under maskinen och det knarrar och klickar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Och jag som trodde att det bara var min PS2 som fulade sig... Ganska illa av Sony att deras maskin funkar bättre stående på sidan eller uppochner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Gammla Playstation funkade bättre om man hade det upp-och-ner så det förvånar mig inte ett dugg. Jag kan inte uttala mig om PSone då jag inte har haft en sådan själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg