Phaze Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Ok nu allihopa! Nu ska vi se vilken som är den absolut grymmaste och coolaste Anime Charactern. En Pojke, En Flicka och en Mech. Mina Röster: Pojke (Ehem! MAN, finns inge som heter Pojkar :P ): Himura Kenshin (Rurouni Kenshin) Tjej: Rosette Christopher (Chrno Crusade) Mech: Justice (Gundam SeeD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 8, 2004 Anmäl Share Skrivet april 8, 2004 Pojke(man): Gatsu(Berserk) Tjej(kvinna): Misato(Neon Genesis Evangelion) Mech: ? har inte sett någon typ av mecha anime med mechkaraktärer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Man: Onizuka-Sensei(Gto)/Ippo-Kun(Hajime no ippo) its a draw Kvinna: Osaka från Azumanga Daioh Mech: Finns fan inga som är nått o ha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Man: Spike Spigel (Cowboy Bebop). Kvinna: Misato (Neon Genesis Evangelion) Hon är grym. Mech:Hmm,,,,,,,,,kanske,,,,,,,,,,,,vet ej (!) (vet inte om dessa är rätt, men, en så länge B) ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Pojke/Man: Finns många häftiga manliga karaktärer men en av de coolaste är helt klart Sagara Sosuke (FMP), inte lätt att vara militär och student :) Tjej/Kvinna: Finns så otroligt många, Caska (Berserk), Faye Valentine (Cowboy Bebop), Aoyama Motoko (Love Hina), Chidori (FMP, snyggast men inte grymmast :P ). Men grymmast av de alla är nog Faye Valentine!! Mer tuffa brudar åt folket :) Mech: Om Bonta-kun i Fumoffu räknas som mech så är den lungt den grymmaste mechen som finns XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Helt omöjligt för min del, men några av favoriterna är. -Kvinna/Tjej- Arcueid (Shingetsutan Tsukihime) Kaname Chidori (Full Metal Panic) Haruko Haruhara (Furi Kuri [FLCL]) Motoko Kusanagi (Ghost in the Shell Movie-TV) Man/Kille Himura Kenshin (Rurouni Kenshin) Gatsu (Berserk) Daison Isamu (Macross Plus) Vash The Stampede (Trigun) -Mech- Freedom (Gundam Seed) Gundam Heavyarms, Wing v2.0 (Gundam Wing) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Man: Finns väldigt många som jag tycker är grymma men men jag orkar bara välja en, och då är det bara att kolla på mitt namn och min avatar ;) . Sanji från One Piece, en helskön kock B) . Kvinna: Faye Valentine. Snygg, cool "tomboy" *lol*. Ryoko från Tenchi Muyo är rätt så skön också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Mina kandidater då: Kille: Vash the Stampede (stavning?), lätt grymmast men även töntigast Tjej: Jag visste inte att det fanns grymma tjejer i animes men det får väl bli Chidori, hon knäcker :) Mech: Ehhmm... räknas Bonta-kun?? Han är jue lite mech :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo3k Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Det finns som sagt många som Sanji-san så fint säger men, när det kommer till absolut hänsynslöshet och grymhet finns det bara en person som är värd och nämna och det är Uchiha Itachi från Naruto! Så enkelt är det bara! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Hane: Zelgadis Graywords! Hona: Excel, bara Excel! mecha? :P vafan... jag hatar mecha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 anime kille - Okita Souji (peace maker kurogane) tjej - Kishuu Arashi (x-themovie&xtv) mech - Bonta-kun! (full metal panic? Fumoffu) manga kille - Takayanagi Mitsuomi (Tenjo Tenge) tjej - Natsume Maya (Tenjo Tenge) note:hon är några hästlängder från att slå Kishuu Arashi, valde henne för att ja ville ha lite variation ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tacritan Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 pojke - Chrno (Chrno Crusade) flicka- Excel (Excel Saga) mecha - Shinjis Unit 01 - (Neon Genesis Evangelion) fast Edward i FMA är också ganska cool likaså Rurouni Kenshin. men men ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Coolaste anime karaktär... hmmm... *tänker* Kille = Alucard från Hellsing Tjej = vet inte... Haruka från Kimi ga Nozomu Eien kanske... hon är ju söt! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 ANIME: Man:(kille) Kaneda (Akira), Tetsuo (Akira), Spike (Cowboy Bebop),Vash The Stampde (Trigun, cool men töntig),Himura Kenshin (Rurouni Kenshin). Kvinna:(flicka) Misato (Neon Genesis Evangelion),Faye Valentine (Cowboy Bebop),Motoko Kusanagi (Ghost in the Shell). Mech:Bonta-kun (full metal panic? Fumoffu) MANGA: MAN:(kille) Kaneda (Akira), Tetsuo (Akira), Keitaro(Love Hina), Ruffy D Monkey(One Piece), Zoro(One Piece), Ranma (Ranma 1/2), Onizuka (GTO) Kvinna:(Flicka) Naru (Love Hina), Motoko (Love Hina), Ranma (Ranma 1/2), Nami (One Piece). Mech:Har ingen på manga fronten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Svårt detta. Minns ej alla karaktärer och allt jag skriver känns fel. Så jag lämnar detta. Men Amon och Alucard är rätt så häftiga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Willhelm Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Kommer inte ihåg alla man sett men så här på rak arm blir det följande: Man/kille: Vash the Stampede (Trigun), Kakashi (Naruto), Hackern i Cowboy bebop (är det edward han heter?) Kvinna/Tjej: Asuka (Evangelion) Mech: Asukas EVA (kommer inte ihåg numret just nu) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 9, 2004 Anmäl Share Skrivet april 9, 2004 Hackern i Cowboy bebop (är det edward han heter?) hehe, Edward (Ed) i Cowboy Bebop är en tjej ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 oh ohhh OHHH! En till! Kibagami Jubei Ninja Scroll... han är för jävla go ^^ hehe just fan han är ju en hon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet april 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Benderu: Umm... vad menar du med hehe just fan han är ju en hon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benderu Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Hackern i Cowboy bebop (är det edward han heter?) hehe, Edward (Ed) i Cowboy Bebop är en tjej ;) syftade på det... inte våran hjälte från Ninja scroll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Jag måste nog säga: Man: Hisoka från Hunter X Hunter. Jag total-diggar han :D Tjej: Saya från Peace maker kuragane. Denna va lite tuffare, men jag tycker Saya är så OTROLIGT söt, jag får bara tårar i ögonen när jag ser henne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet april 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Benderu: *Puh* du skrämmde mig där :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohem Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Pojke: Gatsu (Berserk) / Nara Shikamaru (Naruto) Flicka: Alita (Gunnm) Mech: Freedom (Gundam Seed) / Unit-01 (Neon Genesis Evangelion) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 Man: Himura Kenshin (Rurouni Kenshin etc), Hisoka (HxH), Mido Ban (GetBackers) Gatts (Berserk) Kvinna: Kirika (Noir), Chloe (Noir), Mahoro (Mahoromatic), Ryoko (Tenchi Muyo) Caska (Berserk) Fan va svårt det var :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 10, 2004 Anmäl Share Skrivet april 10, 2004 frågan var grymmaste, ne? Ingen - och jag menar ingen - klår Alucard. Kanske inte min favoritkaraktär, men mot honom kan lille Himura säga bai bai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg